קרויף: "מגיעים לכל משחק כפייבוריטים"

מאמן מכבי ת"א לפני הפועל חיפה: "מבינים את החשיבות"

לאחר ההפסד בליגה האירופית בחמישי, מכבי תל אביב תחזור מחר (ראשון) לליגת העל כשתצא למשחק חוץ קשה מול מוליכת הטבלה הפועל חיפה. "זה משחק קריטי שאנחנו צריכים לנצח", הבהיר ג'ורדי קרויף לקראת המשחק, שניצחון בו ישווה את מספר הנקודות של מכבי ליריבתה בפסגה, לפחות עד המשחק של הפועל ב"ש מול בית"ר ביום שני. 


"זה משחק חשוב, אנחנו צריכים להיות חזקים ולהשיג את הנקודות", המשיך המאמן. "יש לנו מטרות לעמוד בהן. המטרה שלנו היא לא רק לנצח במשחק הזה, אלא גם לנצח ברביעי בעכו כי אנחנו רוצים להגיע לגמר גביע הטוטו, ואז לנצח בשבת הבאה באשדוד ואז שבת שלום. אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב הראשון עם 29 נקודות, והולכים על כל הנקודות".


קרויף שוב רמז ללוח המשחקים הצפוף בשבוע הקרוב, עליו כבר התלונן ויצא נגד המנהלת לפני המשחק מול סלביה פראג. כעת הוא מבהיר כי "התלונות שלי על שיבוץ המשחקים זה לא בכי, אלא פשוט ציינתי משהו שנראה לי מוזר. אני לא נותן פה תירוצים או אליבי לשחקנים שלי להיראות לא טוב, אני רק מציין עובדות. זו הדעה שלי וזכותי לבטא אותה. אבל זה לא תירוץ להפסד בליגה האירופית וזה בטח לא קשור לכך שאנחנו צריכים לבוא בגישה נכונה למשחק מול הפועל חיפה".


על אף שמכבי מגיעה מהמקום הרביעי למשחק חוץ מול מוליכת הטבלה, קרויף מבהיר כי מבחינתו הצהובים פייבוריטים תמיד בליגה. "אנחנו מגיעים לכל משחק עם מנטליות של פייבוריטים ובמטרה לנצח. אמנם אנחנו מגיעים אחרי הפסד בליגה האירופית, אבל זה מפעל אחר".


"כולנו מבינים את חשיבות המשחק", סיכם. "אנחנו נשחק נגד יריבה חזקה עם מאמן טוב. הפועל חיפה משחקת טוב, השחקנים שלה נראים רעננים, הם טובים, אבל אנחנו חייבים סוף סוף להרים את הרמה שלנו, לנצח ולהיראות טוב" .