ברק בכר: "לא ציפינו לפתוח כך את הליגה"

מאמן ב"ש אחרי ההפסד: "אין קשר למה שהיה מול מאריבור"

משהו לא טוב עובר על הפועל ב"ש. הקבוצה של ברק בכר רצתה להתאושש מפספוס הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל היא הפסידה הערב (ראשון) 3:1 למכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. זה המשחק השלישי ברציפות שאותו האלופה לא מנצחת ואחרי שני מחזורים היא עם נקודה אחת בלבד. אין ספק שפגרת הנבחרות באה לבכר ושחקניו בזמן.

"אין קשר למה שהיה מול מאריבור", אמר ברק בכר הסיום, "זה דווקא גרם לנו לבוא היום חדים ואגרסיביים, ובסך הכל היה לנו משחק טוב. נכון שאנחנו עומדים על נקודה אחת מתוך שש ולא ציפינו לזה, אבל אני גאה מאוד בשחקנים ובקבוצה. למרות ההפסד, אני מאוד אופיטמי".


בכר התייחס גם לכך שב"ש סופגת יותר משער בממוצע למשחק מתחילת העונה: "זה עניין של משחק הגנה ואנחנו עובדים על זה. ברגע שנלחץ יותר מן הסתם יתקיפו אותנו פחות. חיפה לא הגיעה להמון מצבים, אנחנו לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו וזה ההבדל. אני יכול להיות מרוצה מהגישה, ברור שלא מהתוצאה".


על ההמשך אמר בכר: "האם זה יהפוך לכדור שלג? אנחנו באירופית שנה שנייה ברציפות ועם הפנים קדימה. גם לפני שנה ושנתיים לא התחלנו חלק, גם אם זה לא היה נקודה מתוך 6. ננוח ונתכונן למשחק הבא בבית". על מאבק האליפות אמר מאמן ב"ש: "זה סך הכל מחזור שני וברור שאנחנו מכוונים תמיד הכי גבוה".

שיר צדק הוסיף: "המחצית הראשונה הייתה אחת היותר טובות שלנו העונה. נראינו טוב ובאנו מוכנים, אבל המשחק השתנה במחצית השנייה. ספגנו שער במתפרצת וזה לא צריך לקרות. באנו לפה ונלחמנו גם ב-10 שחקנים, הצלחנו לחזור למשחק, אבל זה לא הספיק. יש המון דברים טובים לקחת מהמשחק הזה ואם אנחנו נמשיך ככה אז התוצאות יהיו בהתאם".