בוזגלו: "הרבה קבוצות יתקשו באשקלון"

קשר בני יהודה מעודד. מחמאות לצ'יבוטה ועזוז

אמנם בבני יהודה התאכזבו מעט מה-1:1 מול הפועל אשקלון אמש (שבת) לאור השליטה במשחק וההחמצות הרבות במחצית השנייה, אך היו מרוצים מאוד מהיכולת שלהם.


בקבוצה משכונת התקווה מרוצים מהאווירה בחדר ההלבשה ושיבחו את מאוויס צ'יבוטה ששיחק על אף כאבים בגבו וכן את הקפטן איציק עזוז שספג מכה חזקה בגבו בתחילת המחצית השנייה, אך למרות זאת התעקש להמשיך והצליח להתאושש ולהיראות טוב על המגרש.


למרות זאת במועדון לא מסתנוורים ויודעים כי הם סובלים מסגל קצר יחסית ומעוניינים להתחזק עד סגירת מועד ההעברות בעוד שבוע וחצי. לכתומים מקום לשני זרים נוספים והם מעוניינים לחזק את הקישור. בנוסף, הם מאמינים כי יקבלו בהשאלה לפחות שחקן אחד ממכבי תל אביב, אך מקווים לקבל שניים מתוך הארבעה - יונתן כהן, שגיב יחזקאל, דור פרץ או אליאל פרץ.

"הרגשנו שאנחנו יותר טובים", סיכם כובש השער אלמוג בוזגלו את המשחק באשקלון. "הגענו להרבה מצבים, אבל צריך לזכור ששיחקנו במגרש קשה נגד קבוצה טובה מאוד והרבה קבוצות יתקשו כאן. כרגע אין סיבה לדבר על מטרות. פתחנו את העונה טובה מאוד ואנחנו מעודדים עם 4 הנקודות שהשגנו. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ונקווה להגיע כמה שיותר גבוה".


"מערך של שלושה בלמים מתאים לקבוצה ולכלים שלנו", הוסיף בוזגלו. "זה לא בהכרח מערך הגנתי, אני חושב שאנחנו משחקים התקפי ומגיעים להרבה מצבים". על אחיו, מאור בוזגלו, שסיכם על חזרה למכבי חיפה הוא סיפר: "הוא מצא מקום מצוין שאוהב אותו ורצה אותו מאוד. אני חושב שמאור הוא שחקן שובר שיוויון ויעזור למכבי חיפה מאוד".