חיכו בסיבוב: הרשת סוגרת חשבון עם הליגה

החגיגה של בוזגלו והעימות סביב ואצק. המיטב של הגולשים

איור תמונות בוזגלו, שרצקי ולוזון וגוטמן: אסף גלזר. איור מולנסטיין: hagay art


קשיים כלכליים בהפועל ת"א, עוצמה באר שבעית, משבר במכבי ת"א וסערה עם איזי שרצקי אחד. זה היה סיבוב אחד, שסיפק סיפורים שנדמה שהיו מספיקים לעונה שלמה. אינספור פרשנים, מאמנים ושחקנים ניסו לנתח כל אירוע, אבל מי שחיכו בסיבוב, ועשו את זה בצורה העוקצנית מכולם היו דווקא הגולשים ברשתות החברתיות.

רגע אחרי שהסיבוב הראשון ננעל, זה זמן מצוין לסיכום מזווית אחרת: זו של הגולשים ברשתות החברתיות. מהמאבק של אוהדי מכבי ת"א ומכבי חיפה סביב בחירתו של ואצק לשחקן החודש, דרך "הילד ענק" של בוזגלו ועד הצרות הכלכליות של הפועל ת"א, קיבצנו לכם את מיטב הממים והסיפורים שקרעו את הרשת. סאטירה במיטבה.


רוץ ואצק רוץ
כשמנהלת הליגה העלתה את מועמדותו של קמיל ואצק לשחקן חודש ספטמבר, היא ודאי לא דמיינה את הסערה שהדבר יעלה. לאחר שלא כבש שער אחד בישראל, הבחירה בצ'כי הוסברה ע"י המנהלת במשפט אחד ולא שגרתי: "הוא השחקן שרץ הכי הרבה במכבי חיפה". הקהל הירוק שמעריך את הקשר האנרגטי ראה בבחירה כלגיטימית,
אבל מי שהפך את מועמדותו למושא ללעג היו אוהדי מכבי ת"א.


לדעת אוהדי היריבה עצם הבחירה בו ללא הישג אישי משמעותי באמתחתו היא לא נכונה, וכמחאה החליטו פה אחד להצביע לוואצק, כדי להגחיך את מועמדותו. "רוץ ואצק רוץ", כונה הקמפיין בפורום האוהדים, במה שנחל הצלחה ואולי הוביל גם לבחירתו של הצ'כי בסופו של דבר על פני טוני וואקמה. אם תשאלו את אוהדי חיפה, הם אלה שגרמו לבחירת השחקן שלהם, אבל מבחינת הקהל הצהוב מדובר בניצחון המאבק.




 מבולבלים בירוק
משהו חדש מתחיל במכבי חיפה, והקהל כבר עדיין תוהה על קנקנו של רנה מולנסטיין והפרויקט החדש שלו בירוק.






"הילד ענק" - יעקב בוזגלו חוגג כל הדרך אל הבנק
זה היה הסיבוב של מאור בוזגלו. בשמאל, בימין, בהקשתה או בטיל, הקשר קרע רשתות. יחד עם זאת, לפני שהוא הכוכב של הפועל ב"ש, בשביל הרשת מדובר בבנו של יעקב בוזגלו, וברשת כבר השתכנעו ש"הילד ענק". הסאגה המרכזית סביב שחקן האלופה היא האם הוא יאריך את חוזהו בדרום, ולפי הגולשים מי שנהנה ומתענג על כל שער הוא אביו וסוכנו, שינהל את המשא ומתן וחוגג כל הדרך אל הבנק. מיטב החגיגות








גיאורגי על הכוונת: אוהדי מכבי נגד ארבלדזה
אחרי ארבע שנים בהן עבודת המאמן במכבי ת"א הייתה סמל לשקט, השנה דברים נראים אחרת לגמרי. שוטה ארבלדזה נחת ועימו הגיעו גם תוצאות מאכזבות, כולל מרחק משמעותי מב"ש שבפסגה. האוהדים הצהובים, שהתרגלו להצלחות, הביעו את אכזבתם מהמאמן הגיאורגי, אבל עשו זאת בדרך יצירתית ומעלה חיוך. קבלו את המיטב:








לקחו באיזי: סערת שרצקי
בין אם איזי שרצקי עוזב או נשאר, העונה הוא סיפק כותרות שמספיקות לשנה שלמה. מה שהתחיל בסולחה עם ברק בכר והמשיך עם הודעה שהבעלים לא יישאר בק"ש, היה רק ההקדמה לקראת מה שעשוי להיות אקורד הסיום של שרצקי הכל יכול. אחרי שנדמה היה שראינו כבר הכל, המאמן בני בן זקן פוטר על ידו במהלך משחק. הרשת לא ריחמה על שרצקי, והגיבה בהתאם: הסולחה עם ברק בכר





הבלאגן בהפועל ת"א
הפועל ת"א של השנה סיפקה סיפורים שקבוצות אחרות לא מספקות במשך עשור. הקפאת הליכים, חילופי מאמנים, "קבוצה של אלי גוטמן", "קבוצה של גיא לוזון", אמיר כבירי, נאמן ו-5:0 מהדהד אחד בדרבי של תל אביב. קיבצנו לכם את המיטב שהרשת סיפקה לנו:






ברשת מציעים להפועל ת"א ספונסר חדש לאחר חמשת השערים שספגה:



הספר החדש על הדרבי: מעשה בחמישה בלונים.





אוהדי הפועל עכשיו pic.twitter.com/xKqTTdfR4d — Liat (@Liatonly) 25 בספטמבר 2016