"שוטה לא יילך. אולי הוא טוב מדי לשחקנים"

דרסיליה, חברו של מאמן מכבי: "הוא חזק. אין סיכוי שיעזוב"

עד לפני שלושה חודשים, הכל היה ורוד במכבי ת"א. הצהובים הביסו 0:5 את הפועל ת"א והשיגו את התוצאה הגבוהה ביותר במשחקי דרבי מזה 46 שנה, והעפילו לשלב הבתים בליגה האירופית. סגנית האלופה הראתה שיש חיים גם אחרי עזיבתו של ערן זהבי, והוליכה בבטחה בצמרת, כשגם ב"ש הסתכלה עליה מלמטה.


  • "המשחק מול דאנדוק יכול לשנות לנו את כל העונה"

  • הזמן חלף ואיתו גם התקופה הטובה של מכבי ת"א גרסת שוטה ארבלדזה. המאמן הגיאורגי נקלע עם הצהובים למשבר הגדול ביותר שידע המועדון מאז שג'ורדי קרויף נחת בישראל, כשבתווך הקבוצה לא הבקיעה ב-7 מתוך 8 המשחקים האחרונים.

    הקהל הביע מחאה כנגד המאמן, אבל בינתיים ארבלדזה בוחר להמשיך, מתוך אמונה שלמה שהוא יכול להוציא את הצהובים מהבוץ. מי שמכיר היטב את המאמן הוא גיאורגי דרסיליה, ששיחק בעבר בישראל ושימש גם כעוזר המאמן של מכבי חיפה ושיתף פעולה עם המאמן בנבחרת גיאורגיה עוד כשהיה שחקן. דרסיליה מתבונן על המצב במכבי ת"א בדאגה, אבל בטוח שארבלדזה הוא עדיין האיש המתאים לתפקיד.


    "ארבלדזה אוהב את מכבי ומאוד מבסוט מאוד בארץ", סיפר דרסיליה, "אוהבים בישראל רק לנצח, ומתי שלא טוב מחפשים כל הזמן את הבעיות, זה לא משהו נורמלי. שוטה לא יכול לתת גולים. במכבי ת"א רגילים שזהבי כל משחק מבקיע, עכשיו אולי אין אחד כזה שיחליף אותו".

    דרסיליה הבהיר שהמאמן הצהוב הוא אחד שהתמודד עם מספר משברים בחייו, והוא לא אחד שירים ידיים בתקופת משבר: "שוטה אדם חזק ויש לו הרבה ניסיון, צריך קצת סבלנות. המאמן הוא לא הבעיה של מכבי ת"א".

    בהמשך חברו של ארבלדזה, הבהיר שלמיטב ידיעתו, אין שום בעיה בין ארבלדזה לשחקנים: "אם שחקן אחד לא מרוצה, אז אומרים שהוא איבד את חדר ההלבשה. לשוטה מעולם לא היו בעיות, הוא אפילו יותר מדי טוב עם השחקנים".


    אקס הפועל ת"א, שמכיר היטב את ארבלדזה, בטוח שהוא לא יחזיר את המפתחות למרות התוצאות המאכזבות: "ארבלדזה לא יתפטר. הקהל יכול לחשוב מה שהוא רוצה, אבל יש לו ניסיון ויכולת להוציא את הקבוצה מהמשבר. הוא לא אדם שיעזוב קבוצה במהלך עונה, ככה שהאופציה של קרסנודאר כלל לא על הפרק".