ביוון מדווחים: פאוק מגלה עניין בסקאריונה

ניסתה לצרף בעבר את קשר מכבי ת"א. אכזבה מקיארטנסון

יש מחזרת אחרי אוסקר סקאריונה. על פי פרסומים ביוון, פאוק סלוניקי מגלה התעניינות בקשר הארגנטינאי של מכבי תל אביב. היוונים ניסו לצרף את השחקן במספר הזדמנויות בעבר, כולל בחלון ההעברות של הקיץ האחרון, אך לא עלה בידם הדבר והוא הצטרף בסופו של דבר לסגנית האלופה הישראלית.

כבר תקופה ארוכה שפאוק מחפשת קשר התקפי וסקאריונה, אחריו היא עוקבת מאז קיץ 2015, הוא בין המועמדים שסימנה. מאז שהצטרף למכבי ת"א, הבקיע ארגנטינאי שבעה שערים בכל המסגרות. השחקן משחק באירופה מ-2006, אז הצטרף לתון השוווייצרית. הוא שיחק בלוצרן, סנט גאלן וקסימפאשה, לפני שנחת בקרית שלום.


במקביל, נראה שאצל סגנית האלופה גם חושבים על חיזוק הסגל. בבולגריה מדווחים כי במכבי ת"א יעקבו היום מקרוב אחרי קשרה של לודוגורץ, וואנדרסון, במשחק מול ארסנל. מדובר בקשר התקפי בן 28 שכבש חמישה שערים ב-10 משחקים העונה. אל אלופת הליגה הבולגרית הגיע מפורטוגזה הברזילאית.

במכבי תל אביב ניצלו אתמול (שני) את יום המנוחה כדי להתאושש מההפסד להפועל באר שבע במשחק העונה. בקרב השחקנים עדיין שררו תחושות הפספוס והאכזבה, אבל באותה נשימה הם כבר עם הפנים קדימה לקראת המשחק החשוב במסגרת המחזור הרביעי בליגה האירופית מול אלקמאר. "אין ספק שזה מבאס להפסיד להפועל ב"ש, אבל גם צריך להיכנס לפרופורציות, אנחנו בסך הכל במחזור השמיני בליגה ויש עוד דרך ארוכה. עכשיו אנחנו חייבים להתרכז במשימה היותר חשובה - ניצחון ביום חמישי שיכול לקרב אותנו מאוד לשלב הבא בליגה האירופית", אמר גורם במועדון.

הקבוצה תערוך היום את האימון הראשון שלה לקראת המפגש עם ההולנדים והצהובים מקווים שטל בן חיים החלוץ ישים מאחוריו הספסול מול ב"ש. "טל היה כשיר ואפשר להבין את האכזבה שלו, אבל מצד שני הוא היה חייב לעלות אחרת לדשא אחרי שנכנס כמחליף, הוא היה נראה כבוי", סיפר שחקן בקבוצה. יש גם כאלה שמבינים את החלטת המאמן: "דור היה ענק והגיע לו מקום בהרכב. טל לא התאמן כמעט כל השבוע אז הגיוני שהמאמן לא יפתח איתו. חוץ מזה, אנחנו חייבים את טל שלפני הפגרה כי הוא מאוד חשוב לנו במשחק בחמישי".

בן חיים הוא לא החלוץ היחידי שמדברים עליו במכבי. גם השם של וידאר קיארטנסון עולה הרבה בשיחות בין השחקנים. "וידאר נראה עייף בתקופה האחרונה", אמר אחד מהם. "מאז הדרבי הוא לא מספק את הסחורה, מקווים שיחזור לעצמו, אבל בשבועיים האחרונים הוא לא מצדיק את הכסף הרב ששילמו עליו", הוסיף שחקן נוסף.

מקורבים לאיסלנדי מספרים כי הוא אכן מאוכזב מעצמו לאחרונה, אבל הוא לא נותן לזה להשפיע עליו. "הוא מאוד רוצה לחזור לכבוש, אבל מבין שיש גם תקופות פחות טובות וזה הכדורגל, הוא תמיד עם הפנים קדימה", אמרו בסביבתו. למרות שהוא מתקשה לאחרונה, בקבוצה מעידים שקיארטנסון מרגיש שארבלדזה כן מעריך את העבודה שלו והוא מקווה לגמול לו על כך מחרתיים מול ההולנדים.המאמן הגיאורגי ינסה להשלים ניצחון כפול ביום חמישי על המועדון בו כיכב כשחקן. שלוש נקודות מחרתיים, יחד עם הפסד של דאנדוק לזניט, יקרבו משמעותית את הצהובים לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. עד כה נמכרו כ-12,000 כרטיסים למשחק בנתניה ובמועדון מקווים שעד יום חמישי כל הכרטיסים יאזלו.

היריבה, AZ, תטוס 3,300 ק"מ ותנחת בישראל מחר (רביעי) בשעה 16:30 וארבע שעות אחר כך תערוך את האימון המסכם שלה באיצטדיון בנתניה. אל המפגש הקודם, ההולנדים הגיעו אחרי רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. הפעם המומנטום הוא יותר חיובי מבחינתם והם יפגשו את הצהובים אחרי שני נצחונות רצופים בגביע ובליגה.

כזכור, הקשר האיראני של אלקמאר, אלירזה ג'האנבחש, לא יגיע עם קבוצתו לישראל אחרי שביקש ממנהלי AZ להיעדר מצמד המשחקים בשל הרגישות בין איראן לישראל ומהחשש שלא יזומן לנבחרתו. במועדון קיבלו את בקשת השחקן וגם הפעם הוא לא ייקח חלק בהתמודדות. עם זאת, הבלם הוותיק, רון פלאר, שלא שיחק במשחק הראשון בהולנד בשל פציעה, צפוי לחזור לסגל ואולי אף לפתוח.