זו הפועל ת"א הכי גרועה בהיסטוריה

שליימה בטוח: גיא לוי לא הביא בשורה, הקבוצה בסכנת ירידה

אין שום שינוי בהפועל תל אביב מהשבוע שעבר. גיא לוי צריך לייצר הרכב קבוע, אי אפשר כל שבוע לשנות את ההרכב. הבעיה ידועה: חוסר מחץ בהתקפה. אין בהפועל שחקני הכרעה מספיק טובים, גיא לוי קיבל ירושה לא הכי טובה. הוא לא בחר את הקבוצה, אך הוא צריך להתמודד עם הרבה בעיות.


הייתי מצפה ממאמן שעובד כבר חמישה-שישה שבועות שיביא שינוי, וזה עדיין לא נראה. טוב. גיא לוי אומר שהוא לא מודאג, ואפשר להתווכח על זה - כי הוא כן צריך להיות מודאג. אי אפשר לדחות את ההכרעה לרגעים האחרונים כי אז הכל יכול להיות. יש בהפועל תל אביב שחקנים שלא התמודדו מעולם במצב כזה. הוא צריך לקבוע 12-13 שחקנים ולתת להם יותר דקות ולא לשלוף שחקנים מהיציע להרכב. היו מקרים השנה ששחקנים ביציע פתאום מצאו עצמם בהרכב הראשון. הקפיצות האלה לא עושות שקט ולא נותנות ביטחון, צריך להחליט על שחקנים ולתת להם זמן להתחבר ביחד.


זו הקבוצה הגרועה ביותר בהיסטוריה של הפועל תל אביב, לא זכורה לי הפועל שנראית כמו הקבוצה הזו. היו קבוצות יותר טובות ופחות טובות אבל קבוצה שנראית כל כך גרוע לא הייתה. זה מה אומר הכל לגבי מצבה של הפועל תל אביב. המשחק הזה קבע סופית שזו קבוצה שתתמודד עד סוף הענה על חייה, יחד עם עכו וכל הקבוצות שנמצאות בתחתית. כפר סבא, עכו, בני יהודה.

מגיעות הרבה מילים טובות לצוות המקצועי של בית"ר ירושלים, ובעיקר לאלי טביב בהצלחות שלו וברכישת שחקנים צעירים, הוא פוגע בול. טביב ספג הרבה ביקורות על שחרור דסה ואזולאי, טענו שהוא מפרק את בית"ר והנה הקבוצה טובה מזו של שנה שעברה. הוא בוחר נכון את השחקנים ואת המאמנים שיעבדו איתו בשיתוף פעולה וזו הגדולה של אלי טביב וצריך להעריך אותו. גם בתקציב יותר נמוך הוא מוביל אותם למקום יותר גבוה משנה שעברה. המקום הזה מחמיא לאור איכות השחקנים.


על משחק העונה
זה מבחן גדול עבור הפועל באר שבע, משחק שצריך להראות לנו אם יש להם אופי ואם הם מסוגלים באמת להתמודד. אפילו שהמשחק הזה לא יכריע את האליפות זה יראה לנו הרבה. למכבי תל אביב יש מסורת והיא משחקת בבית. ב"ש הפסידה כבר למכבי, אם היא תפסיד עוד פעם זה יערער בבירור את הביטחון שלה לגבי אליפות. יש הרבה ציפיות מהמשחק הזה במיוחד לאור הרמה הירודה של משחקי הליגה. כולנו מצפים למשחק מהנה שירים את הכדורגל הישראלי.


מכבי תל אביב קבוצה חזקה בהגנה וקשה להבקיע מולה, יש לה את ההגנה הטובה ביותר בכדורגל הישראלי. יש לה את זהבי שהוא השחקן הטוב ביותר, הוא מעל כולם. הכניסות שלו מהאגף לאמצע מצוינות והוא תמיד מוצא עצמו חופשי. לבאר שבע יש שחקני הכרעה, יותר שחקנים שבועטים מרחוק כמו הובאן, מליקסון, ברדה וראדי.