"באנו לחגוג עליה שלנו, לא את של וויילס"

גוטמן על ה-0:0. זהבי: "תיקו משקף". בן חיים: "היה מפחיד"

נבחרת ישראל שמרה הערב את עצמה חזק במירוץ ליורו 2016. שחקניו של אלי גוטמן עמדו בלחץ גדול בקארדיף וחילצו 0:0 מוויילס וגארת בייל במשחק במסגרת בית 2 של המוקדמות. כאשר נותרו עוד 2 משחקים בלבד לסיום הקמפיין ישראל עדיין מדורגת במקום השלישי שמוביל לפלייאוף.


"הגענו למשחק חוץ קשה, רצינו לחגוג את העלייה שלנו ולא את שלהם", אמר גוטמן על היריבה שנזקקה לניצחון כדי לעלות, "עכשיו הם יצטרכו לנסוע לבוסניה ולנו יש משחק בית קשה מול קפריסין".


"משחק ההגנה עבד טוב מאוד", פירגן המאמן לחניכיו, "נבחרת ישראל שמה את משחק ההגנה לנגד עיניה, השחקנים ממושמעים טקטית ועשו עבודה מצויינת". לגבי המשך הדרך אמר: "הכל יכול להיות, זה בית מאוד תחרותי. המשחק הבא מול קפריסין הוא מוקש גדול מאוד".

"היה משחק מאוד קשה. משחק מול יריבה שרצתה להבטיח עלייה", אמר ערן זהבי, "היה חשוב לא להפסיד. אולי היה אפשר להגיע לעוד הזדמנויות אבל התוצאה משקפת. היה מאוד קשה להתקיף, הייתי בעיקר בהגנה היום. שיחקנו כמו שרצינו. אני שמח על הנקודה וכבר מסתכלים קדימה לבלגיה וקפריסין".


"הכי חשוב שהשגנו את התוצאה ועמדנו כמו שצריך", אמר הקפטן טל בן חיים, "היו רגעים מפחידים בפתיחה, מן הסתם כשאתה משחק בחוץ והם יודעים שהם צריכים לעלות זה היה די קשה. איבדנו כדורים סתמיים בהתחלה, אולי הפעם הראשונה שהצלחנו לעשות משהו היתה בדקה שלושים, אבל כל השחקנים נתנו מעצמם".


על כושרו הוסיף: "אני מרגיש טוב, נכנסתי לכושר. אני שמח שמכבי ת"א נתנה לי להיכנס לכושר טוב. כולם נתנו עבודה יוצאת מן הכלל וידענו מה צריך לעשות. היה נחמד אם היינו גונבים גול אבל זה לא משנה. במשחקים הבאים נצטרך את הקהל איתנו".

ניר ביטון שפתח במרכז השדה סיפר: "יש להם איכויות גדולות מאיתנו ושחקן ענק. לא התבטלנו אבל צריך להבין איפה אנחנו עומדים. אני שמח שהוצאנו נקודה. אני חושב שידענו שהם יפתחו ככה, שמח שעברנו את זה ושאפו מדהים לכל הקבוצה. לא כל כך איכפת לי מהשמחה שלהם איכפת לי מאיתנו, הנבחרת חשובה לי".