אמיתי: מג'דל כרום הציעה לפרימו לאמן אותה

הפרשן יחצה את הקווים? הקבוצה מליגה א' מציעה חוזה מפתה

משה פרימו, ממובילי עיתונאי הספורט במדינה, לא האמין שזה קורה לו. במהלך שעות הערב צלצל הפלאפון האישי שלו, ועל הקו היה לא אחר מאשר מובדא פרחאת, מבכירי חברי ההנהלה של מג'דל כרום. פרחאת, הציע לפרימו להצטרף כבר מחר (חמישי) לאימוני הקבוצה, ולאמן אותה עד סיום העונה. בתוך כך, הוצע לפרימו חוזה כספי מפתה ואופציה לעונה נוספת.


בדיאלוג שנוצר בין השניים ציין פרימו כי בתחום האימון הוא מעדיף בשלב זה להתרכז בתפקידו כמאמן נבחרת ערוץ הספורט, אולם השניים סיכמו כי ייתכן שפרימו בכל זאת ישמש כיועץ מקצועי במועדון. פרימו הבטיח להחזיר תשובה ב-48 השעות הקרובות. כמו כן, על מנת לסייע למג'דל כרום, הציע פרימו כמאמן לקבוצה את אריק גילרוביץ' שפוטר לפני ימים אחדים מכפר קאסם.


בתוך כך, לאחר שהתברר להנהלת הקבוצה כי פרימו, שהיה האופציה המועדפת, ככל הנראה לא יקח על עצמו את תפקיד המאמן הראשי, נעשו פניות מסוג זה גם לאייל לחמן, עידן בראון וירון הוכנבוים. לחמן השיב: "קיבלתי מספר הצעות, אבל אני מעדיף בשלב זה את תפקיד הפרשן בטלוויזיה". הוכנבוים: "אין בכוונתי לעזוב את הפועל עפולה". בראון הגיב אף הוא: "אני עדיין קשור בחוזה מול הפועל פתח תקוה והנסיעות למג'דל כבדות עליי".


פרחאת: "פרימו הוא האופציה המועדפת עלינו, וגם את סוגיית תעודת המאמן אפשר לפתור ברגע שנציב לצידו על הספסל מאמן עם תעודה ממחלקת הנוער שלנו". אתמול (ג') בשעות הערב, דחה גם המאמן שמעון הדרי פנייה דומה ממג'דל כרום שממשיכה לחפש בטירוף מאמן שיסייע לה במאבקי ההישרדות בליגה.