אייל לחמן סיכם עקרונית כמאמן אחי נצרת

המאמן הציב תנאי לפיו ייסע לאפריקה כשידרש. בנצרת מתלבטים

אייל לחמן סיכם עקרונית כמאמן מכבי אחי נצרת. המאמן בדרך לאמן את נציגת המגזר בליגה הלאומית, אולם אין זה אומר כי הוא ויתר על ההצעה לאמן את נבחרת טוגו. התנאי שהציב ללחמן: להכניס לחוזהו סעיף לפיו יוכל להמריא לטוגו בכל פעם שידרש לכך.

לחמן טוען כי בהתאחדות הטוגולוזית מקדמים את עניין מינויו, ודורש כי בכל פעם שיתקיימו, לדוגמא, דיונים בהתאחדות בנוגע למינויו הצפוי או כל סיבה אחרת שבגינה ידרשו ממנו להתייצב - יהיה עליו לעזוב הכל ולהמריא לאפריקה.


אגב, העבודה בנצרת בכל מקרה לא אמורה להפריע לו באימון נבחרת טוגו, שגם במדינה האפריקנית הוא אמורה להתחיל לעבוד רק ביוני 2015, לאחר שהעונה בליגה הלאומית כבר תסתיים. עם זאת, הסעיף שהוא מבקש להכניס לחוזה גורם עדיין לראשי אחי נצרת להתלבט.


לחמן הוא דמות מוכרת בכדורגל האפריקאי, שכן אימן את הארטס אוף אוק הגנאית בשנת 2008. מאז, הוא עבר בשבעה מועדונים שונים ובאף אחד מהם לא ממש הותיר את חותמו. ב-2014 אימן את הפועל אשקלון, שירדה בעונה שעברה לליגה השלישית.

עם זאת, ייתכן שתהיה ללחמן לא מעט בעייתיות כמאמן טוגו - אם וכאשר יגיע לטוגו. המשחקים הרשמיים של הנבחרת, שלא עלתה כאמור לגביע אפריקה, יהיו במוקדמות גביע העולם. שם, לחמן יכול לפגוש מדינות כמו מצרים, סודן, תוניסיה, אלג'יריה ולוב - מדינות עוינות, שחלקן אף אוסרות כניסה לאזרחי ישראל.