שמח בהפועל פ"ת: דור אזולאי ירד לנוער

השחקן, שסירב לקצץ את שכרו, הושעה מהבוגרים. איבגי זועם

עדיין סוער בהפועל פתח תקווה. אחרי הפרסום הראשון אתמול (רביעי) על סירובו של דור אזולאי לקצץ בשכרו, היום השחקן הצעיר הושעה מקבוצת הבוגרים של המועדון. אזולאי קיבל הודעה שמעכשיו הוא מתאמן רק עם הנוער, וכמוהו גם בר מזרחי.


הידיעה גרמה לסערת רוחות בחדר ההלבשה של המלאבסים. מי שזעם במיוחד הוא השוער אבי איבגי, שכעס על כך ששיחות פרטיות שלו עם שחקנים בטלפון דולפות החוצה. הוא אף הביע את מורת רוחו בפני המאמן ניסן יחזקאל. "הוא גמר עם הפועל פ"ת", אמרו מקורביו של אזולאי, "יש לו סעיף שחרור של 250 אלף שקלים, ובסוף העונה הוא יעזוב".


יחזקאל התייחס להחלטה להוריד את אזולאי לנוער: "ההנהלה הינחתה אותי שדור אזולאי ירד לנוער וכפי שאמרתי, אני מתואם עם ההנהלה בעניין זה. חבל שהפרשה הזו יצרה לנו סתם מדורה בחדר ההלבשה".


בהפועל פ"ת החליטו על קיצוץ רוחבי של 10 אחוזים. עקב העובדה שאזולאי מחזיק בחוזה חייל, הוא משתכר משכורת בסיס של כ-3,000 ש"ח בחודש ומקבל פרמיה של עוד 250 ש"ח על כל נקודה שצוברת הקבוצה. על פי אותם מקורבים לו, השחקנים הבכירים של הפועל פ"ת, המשתכרים סכומי עתק ביחס לחוזה החייל של השחקן הצעיר, הם אלו שצריכים לקצץ.