"יהיה קשה ברמה"ש, אני שמח שברדה כבש"

לוי מתכונן לשאבו. על הקפטן: התרומה שלו לא נמדדת במספרים

אחרי הניצחון הדחוק על בני סכנין במחזור הקודם, בהפועל באר שבע מתכוננים למחזור הקרוב, בו יפגשו את רמת השרון מהתחתית. בזמן שהפער ממכבי ת"א נותר 6 נקודות במועדון יודעים כי הם חייבים לקחת כל נקודה על מנת שלא לתת לצהובים לפתוח את הפער בפסגה. מנגד, מחכה להם קבוצת תחתית שנאבקת על חייה.


  • כל התוצאות והעדכונים הכי חמים בכדורגל הישראלי >>>
  • "אנחנו עובדים קשה מאוד השנה כדי להשיג נקודות ומול רמת השרון זה בטוח לא יהיה משחק קל כי יש לה בית מאוד חזק והקבוצות מתקשות שם", אמר המאמן אלישע לוי, "היה לנו חושב לחזור למסלול הניצחונות ואני שמח שעשינו משחק טוב מול סכנין ולקחנו את הנקודות".


    בהתייחס לקפטן אליניב ברדה, ששבר בצורת והבקיע לראשונה אחרי סיבוב שלם אמר המאמן: "מבחינתנו התרומה של אליניב היא לא רק בכל הקשור להבקעת שערים, אבל שמחנו מאוד שהוא הבקיע כי השתחרר אצלו קצת לחץ. בכל מקרה, התרומה שלו לא נמדדת רק במספרים".


    "המשחק נגד סכנין נתן לנו יתרון מאוד משמעותי מול הקבוצות שמתחתנו ואנחנו צריכים להשיג עוד הרבה ניצחונות כדי לשמור על המיקום שלנו", המשיך המאמן, "יש לנו קבוצה מאוד רעבה, מאוד שמחה ורוצה להצליח אז אין סיבה שלא נעשה את זה. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה, מקווים שנדע לנצח אותו כדי לשמור על הפער".
    ?
    מבחינה מקצועית, גל אראל ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. לוטם זינו יפתח בהרכב במקומו. טמיסלאב פאיוביץ' ואופיר דוידזאדה ימשיכו להעדר בשל פציעות. בתוך כך, רמת השרון העבירה 3,000 כרטיסים לאוהדי ב"ש ובמועדון מעריכים כי כולם יימכרו.