"אנחנו ווינרים". לגבאי יוצע חוזה חדש

ב"ש חגגה את ה-1:2. אילוז: הגיע לברדה לכבוש את השער הזה

הפועל באר שבע אולי לא תזכה באליפות, אבל את העונה הזאת היא בכל זאת עשויה לסיים עם משהו גדול ביד. החבורה מבירת הנגב הוכיחה אמש (שני) פעם נוספת כי משהו ב-DNA של המועדון השתנה השנה, כאשר שוב השיגה ניצחון דרמטי, הפעם 1:2 על בני סכנין. הניצחון גם שמר את חלום האליפות בחיים, שכן הפער ממכבי תל אביב שב לעמוד על 6 נקודות.

מי שכבש את שער הניצחון היקר היה לא אחר מאשר אליניב ברדה, שמצא את הרשת אחרי סיבוב שלם. "אני בשבילב ברדה, מגיע לו להבקיע אחרי סיבוב שלם, אחרי כל מה שהוא נתן לקבוצה. אמרתי לו לפני המשחק שנראה לי שהוא יבקיע", סיפר בסיום אביתר אילוז.

"אליפות? אנחנו שמחים בכלל מזה שעשינו קפיצת מדרגה. יש לנו פער של 14 נקודות מהמקום השלישי - זה פער גדול ואנחנו צריכים לשמור עליו ולהמשיך במומנטום לפני הפלייאוף", הוסיף המגן. "עדיין לא הבטחנו את הכרטיס לאירופה, אבל אנחנו קרובים". על המשחק בגביע אמר: "לא נקל ראש בראשון לציון, כי הם עברו את סכנין, אבל יחסית זו הגרלה נוחה כי אפשר היה לקבל את ק"ש או בית"ר".


באר שבע ירדה להפסקה ב-0:0, אבל כנראה לשיחה של אלישע לוי היתה משקל. "תמשיכו לשחק בסבלנות, אני מבטיח שהגול יבוא ואז תנצחו", אמר המאמן לשחקניו. אחד משחקני ב"ש אמר בסיום: "זה היה אחד הניצחונות החשובים שלנו העונה, היה חשוב לנצח אחרי המעידה מול מכבי. יש לנו קבוצה של ווינרים, גם בשיוויון של סכנין היינו בטוחים שננצח את המשחק".

בתוך כך, בבאר שבע כבר חושבים גם לקראת העונה הבאה. וויליאם סוארס כבר קיבל הצעה להאריך את חוזהו, ובקרוב צפויים דובב גבאי (מחזיק בחוזה עד סוף העונה הבאה) ולוטם זינו לקבל אף הם הצעה לחתום על חוזה חדש. "יש סיכוי טוב שאשאר בב"ש, אבל אני רוצה לסיים את העונה ואז נדבר", אמר סוארס. "אני רוצה לעשות את הכי טוב בשביל הקבוצה כי יש עוד 42 נקודות בקופה. כדי לזכות באליפות אנחנו חייבים להפגין אופי".


הפועל באר שבע תנסה להמשיך בעונה הנהדרת בשבת הקרובה, אז היא תתארח (17:00, גרונדמן) אצל הפועל ניר רמת השרון עימה סיימה ב-0:0 מאכזב ביותר בסיבוב הראשון. גל אראל המוצהב ייעדר מהמשחק ומי שצפוי להחליפו הוא לוטם זינו. רמה"ש העבירה לב"ש 3,000 כרטיסים, ובבירת הנגב מאמינים שכולם ייחטפו.