ויתר למכבי. אלישע לוי: נלחמים על אירופה

מאמן ב"ש מוריד ציפיות לפני סכנין. ברדה וגבאי יחזרו ל-11

שבוע אחרי ההפסד הכואב במשחק העונה, ולאחר שהיא כבר הספיקה להתאושש עם ניצחון בשמינית גמר הגביע, הפועל באר שבע תארח מחר (שני, 20:50) את בני סכנין ותנסה להישאר במרחק נגיעה ממכבי תל אביב.

בן אלגרבלי, שהורחק מול הצהובים וריצה את עונש ההשעיה בגביע, חוזר לסגל אבל לא צפוי לפתוח. טומיסלב פאיוביץ' ואופיר דוידזאדה עדיין פצועים ולכן לא ישחקו, כאשר אביתר אילוז ימשיך בהרכב כמו בגביע. שניים שלא פתחו בגביע וחוזרים ל-11 הם דובב גבאי ואליניב ברדה בחלק הקדמי. בב"ש מצפים ל-8,000 צופים שיגיעו לווסרמיל.

"זה הקרב על אירופה", הצהיר אלישע לוי, שהנמיך ציפיות, "סכנין, הפועל ת"א, קרית שמונה ואנחנו מנהלים מאבק על הכרטיסים לאירופה. כמובן שיש לנו יתרון מסוים, אבל צריך להית זהירים ועם היד על הדופק כדי לא לאבד את היתרון הזה. המשחק בסיבוב הקודם בסכנין אולי היה נראה קל, אבל זה היה קשה. לא הרבה קבוצות ניצחו שם. סכנין מוכיחה השנה שיש לה קבוצה מאוד טובה, והיא השתדרגה. אף משחק לא היה קל השנה וגם מחר אני בטוח שיהיה קשה".


מאמן ב"ש המשיך ותיאר את הימים האחרונים בקבוצה: "היה לנו שבוע לא קל. זו משוכה מנטאלית מאוד קשה. צריך להבין שאף משחק לא דומה לשני, ובעיקר לקראת הפלייאוף המשחקים נהיים יותר קשים. הקבוצות נאבקות על מיקום, המשחקים יותר טקטיים ויותר קשה להוציא כל נקודה. אנחנו צריכים לדעת להגיב בתוך המשחק, להיות ערים למתרחש, כדי שלא נמצא את עצמנו במצב לא נעים. אנחנו בשתי החזיתות, ויש לנו סיכויים יותר גבוהים להגיע לאירופה כי יש שתי אופציות".

"אני מפרגן למכבי תל אביב", סיכם אלישע לוי, "הם עושים דברים שלא ייאמנו בליגה הזו, עם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים, אבל זה לא מוריד ולו טיפה ממה שעושה ב"ש השנה. אנחנו עושים דברים מדהימים עם אחוזים מאוד גבוהים. אנחנו מתרכזים בעצמנו, שאפו למכבי ת"א".


אליניב ברדה, שסוגר סיבוב שלם בלי שער (האחרון היה מול סכנין), אמר: "זה שהיה משחק גביע זה יתרון, חזרנו לנצח אחרי מכבי. חזרנו להרגשה הטובה של הניצחונות, וצריך להמשיך את זה גם מחר בליגה. כל עוד הקבוצה משחקת ככה ונראית ככה, עם אחוזי הצלחה גבוהים, ואני כמובן נהנה, אין לי בעיה לא להבקיע עד לסיום העונה. אם נזכה גם באיזה תואר זה יכפר על הכל".


"סכנין קבוצה טובה מאוד וידענו את זה גם לפני המשחק בסיבוב הקודם", המשיך החלוץ שחזר בקיץ אחרי שנים רבות בבלגיה, "נכבד אותם, אבל יש לנו מטרות משלנו ואנחנו רוצים להבטיח כמה שיותר מהר את המקום השני. מה שקרה עם אלגרבלי זה שכר לימוד של שחקן צעיר. יש לו עתיד גדול במועדון, הוא יתרום עוד העונה. רק צריך סבלנות".


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה; אביתר אילוז, וויליאם סוארס, גל אראל (בן אלגרבלי), בן תורג'מן; דויד הובר, לוטם זינו, מאור בוזגלו, דובב גבאי; אליניב ברדה, גליינור פלט.