אל חאמיד: "התיקו עזר, יש סיכוי לפלייאוף"

למרות ה-1:1 עם הפועל חיפה, באשדוד אופטימיים: הפער סביר

ארבעה מחזורים נותרו עד לתום העונה הסדירה, כאשר במ.ס אשדוד עדיין מקווים להתברג לפלייאוף העליון. זאת למרות ה-1:1 המאכזב אמש (שבת) אצל הפועל חיפה. במועדון דווקא היו מרוצים מהנקודה, שתשאיר אותם במרחק 4 נקודות מהמקום השישי, במידה שבני סכנין תפסיד לבאר שבע בשני. "צריך לומר את האמת, הפועל חיפה הייתה טובה יותר במחצית השניה. גם הגיע לה פנדל, העיקר שנותרו במרחק סביר מהפלייאוף העליון, נקווה שב"ש יעשו את העבודה מול סכנין", אמר גורם במועדון.


"התיקו הזה דווקא כן עוזר לנו, כי אם סכנין תפסיד לב"ש אז נוכל להתקרב אליהם", אמר הקשר חאתם עאבד אל חאמיד בסיום, "הגענו למצבים ואנחנו מרוצים מהתיקו שהשגנו במשחק חוץ ועוד אחרי ההפסד המאכזב בגביע. אנחנו עושים כל מאמץ על מנת לסיים בפלייאוף העליון, נקווה לעשות את העבודה שלנו ושהאחרות יפסידו". על הקאמבק האישי שלו אמר: "חזרתי לפני חודשיים אחרי היעדרות בת 8 חודשים, לאט לאט אני חוזר לכושר. ניר קלינגר סומך עליי באמצע המגרש, כך שאני שמח על ההתקדמות שלי באשדוד".


הווירוס, שמשתולל בקבוצה בשבוע האחרון וגרם לאלכס דוידוב ועמירן שקלים להחמיץ את משחק הגביע מול רמת השרון, תקף ביום שישי גם את הקפטן יאיא פטי. פטי נבדק בשבת בבוקר ולאחר מכן הצטווה על ידי רופא לנוח בביתו. גם עופר ורטה נפל למשכב.


מנגד, במועדון היו מרוצים מהשתלבותם של דין דוד הצעיר, שערך אמש בכורה בקבוצה הבוגרת, וממיכאל אוחנה שנכנס כמחליף. מיקי סירושטיין וישראל ראש ייעדרו מהמשחק הביתי בשבוע הבא מול הפועל רעננה.