ב"ש מאשימה: "למשיח אצבע קלה על ההדק"

בוזגלו: "זה חלק מהמשחק. אני לא מופתע מהבוז שספגתי"

אכזבה גדולה שוררת בהפועל באר שבע בעקבות ההפסד 3:1 למכבי תל אביב. בבירת הנגב האמינו כי הם לא נופלים מהאלופה, אבל לטענתם השופט מנשה משיח גמר את המשחק כשלא שרק לעבירה של ערן זהבי בשער הראשון וכשהרחיק את בן אלגרבלי בכרטיס אדום בדקה השביעית.


“אי אפשר לדעת איך המשחק היה מתפתח אילולא אלגרבלי היה מורחק", אמרו במועדון. "גם בפיגור של 1:0 זה היה נראה אחרת. האצבע של משיח הייתה קלה על ההדק. יש לנו קבוצה טובה והעונה עוד ארוכה יש לנו עדיין משימות רבות בליגה ובגביע".
 
"היה חוסר מזל, כבר בדקה השביעית בפיגור ועם 10 שחקנים", סיכם מאור בוזגלו. "אני חושב שהתעלינו על עצמנו ונתנו הכל לאחר מכן. ברור שמאכזב להפסיד, אבל יש עוד הרבה משחקים. אין הרבה זמן להתאכזב, יש גביע ביום רביעי. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו, הכל תלוי בעבודה קשה".


כשנשאל על החלטות השופט, השיב הקשר: "לא ראיתי מה היה בפנדל, הבנתי שהיה אופסייד ברור בגול השלישי. אני לא רוצה להתייחס לשיפוט, זה חלק מהמשחק. הם יכולים לטעות כמו שאנחנו השחקנים יכולים לטעות. לא הופתעתי מהבוז של אוהדי מכבי, זה הכדורגל. כל הקהל נתן הצגת עידוד נהדרת".

שחקני באר שבע עודדו את הבלם הצעיר בן אלגרבלי, שהורחק וגרם לפנדל כבר בתחילת המשחק. השחקן יחמיץ את משחק הגביע מול כפר סבא ביום רביעי. גל אראל נפגע בקרסולו והיום תתברר חומרת הפציעה ואם יוכל לקחת חלק במשחק מול כפ"ס. אראל צפוי להמשיך כבלם במקום אלגרבלי, בעוד שדויד הובר צפוי לפתוח במשחק הגביע. טומיסלאב פאיוביץ' ואופיר דוידזאדה הפצועים ייעדרו גם הם.
 
בבאר שבע החמיאו ל-1,600 האוהדים שהגיעו לבלומפילד ועודדו ללא הרף את השחקנים גם כשהיו בפיגור ואף בסיום, לאחר שכבר נוצחו. בנוסף אליהם, 1,700 מאוהדי הקבוצה הגיעו לאולם הקונכיה בעיר וצפו במשחק על מסך ענק.