אלישע לוי: ההרחקה חרצה את גורל המשחק

ב"ש רצתה להיצמד למכבי, אך האדום הרס את התכניות

לפעמים חלומות מתגשמים, אבל לא במקרה של הפועל באר שבע. הקבוצה של אלישע לוי מספקת עונה מדהימה ושום הפסד לא יוכל לשנות את העובדה הזו, אבל הערב (ראשון) התברר כי עדיין לא בליגה של מכבי תל אביב. האדומים מבירת הנגב הגיעו לבלומפילד עם חלומות על ניצחון ושיוויון נקודות בפסגה, אבל אחרי שמונה דקות בלבד הן התנפצו לרסיסים.

גליינור פלט ההולנדי עוד הצליח לאזן עם שער מהסרטים, אבל החסרון המספרי (בן אלגרבלי הורחק כבר בדקה השמינית אחרי עבירה על ראדה פריצה בתוך הרחבה) לא השאיר לאורחת סיכוי מול האלופה המכהנת, שניצחה 1:3 והגדילה את הפער מהפועל באר שבע לשש נקודות. אז נכון שיש עוד הרבה מאוד נקודות בקופה, אבל נראה כי לאדומים יהיה קשה מאוד כעת לחלוף על פני החבורה של פאולו סוזה.

"אני לא יודע אם היה פנדל, יכול להיות שכן, אבל השופט (מנשה משיח) היה צריך להפעיל שיקול דעת בנוגע לאדום. זה לא מה שהקהל הרב בא לראות. באנו ליהנות, חבל שלא נתנו לנו", סיפר אלישע לוי בסיום. "ההחלטה הזו ללא ספק חרצה את גורל המשחק".


"דווקא היום ראיתי שאנחנו קבוצה מאוד חזקה. קשה מאוד לשחק ב-10 שחקנים נגד מכבי ת"א, אבל לא נבהלנו. עשינו את המקסימום ואני באמת מעריך את ההקרבה של השחקנים. לא דיברנו על אליפות לפני, ובטח שלא נדבר על זה עכשיו", הוסיף המאמן. "הפועל ב"ש, בניגוד למכבי ת"א, לא נבנתה לאליפות, אבל דווקא אחרי היום אני יכול להגיד שאנחנו עושים עונה מצוינת".


בתוך כך, הפועל באר שבע תעמוד לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זאת לאחר שאחד מאוהדי הקבוצה זרק מצת לכר הדשא.