וראן: "לא יכולתי לדמיין בכורה טובה יותר"

הרכש של אשדוד הבקיע ב-0:2 על פ"ת: "מסוגלים להגיע לפליאוף העליון"

זו לא היתה הצגה מפוארת של אשדוד, אבל התוצאה היתה בכיוון הנכון מבחינתה. במועדון היו מרוצים אתמול (שבת), בעיקר מהעובדה ששני שערים מאוחרים (מושל 86, וראן 90) הבטיחו את הניצחון והוסיפו 3 נקודות למאזנה של הקבוצה, בקרב על הפלייאוף העליון.

"לא היה משחק גדול שלנו, אבל אם אנחנו רוצים להשיג את המטרה שהצבנו לעצמנו - להגיע לפלייאוף העליון - אז אנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים גם כשאנחנו לא ביום גדול", אמרו באשדוד, שם החמיאו לרכש החדש, החלוץ הצרפתי גייטון וראן, שכבש אתמול שער בכורה מלהיב. "עוד לא ראיתם כלום ממנו, הוא כל הזמן כובש שערים כאלה באימונים", אמר אחד משחקני אשדוד.

רועי בקל הוחלף אתמול במחצית המשחק כיוון שעלה לשחק חולה ולא חש בטוב, הצהוב שספג במחצית הראשונה והעובדה שהיה קרוב גם לספוג אדום זרזו את החלפתו. למרות מחלתו, בקל צפוי לפתוח ביום שלישי מול רמת השרון בגביע. מיקי סירושטיין, שנכנס אתמול במקום בקל, יחזור גם הוא להרכב מחרתיים, והוא יתופקד כבלם במקום ישראל ראש שפתח אתמול ב-11 של ניר קלינגר. ג'ואן אושינאווה, שלא נכלל אתמול בסגל בשל חוסר רצינות באימונים, צפוי לחזור בגביע, אך המאמן אמור להמשיך להעניק את הקרדיט לעמירן שקלים, שהחליף אותו וגילה יכולת טובה.


"לא יכולתי לדמיין פתיחה יותר טובה שלי באשדוד", אמר וראן, "גם ניצחנו וגם כבשתי בבכורה, זה לא ייאמן. אני יודע מה המטרות של הקבוצה, נשארו עוד 5 משחקים עד הפלייאוף ולמרות שזה יהיה קשה, פער של 4 נקודות הוא לא משהו שבלתי אפשרי למחוק. אני מקווה שנסיים במקום השישי ונתברג בחלק העליון".