ייטב לוזון: "רוצים לדפוק את משפחת לוזון"

מאמן מכבי פ"ת ביקר בחריפות את השופטים לאחר ה-2:0 לאשדוד

מכבי פ"ת פספסה הערב (שבת) הזדמנות גדולה, כאשר נכנעה 2:0 באיצטדיון הי"א למ.ס אשדוד. השחקנים של ייטב לוזון וקובי רפואה היו עדיפים בחלקים מסוימים של המשחק, אך הרחקתו של מרוואן כבהא עלתה למלאבסים ביוקר. שערים מאוחרים של בנצי מושל (86) וגייטון וראן (90) סידרו לניר קלינגר שלוש נקודות יקרות.

כבהא הורחק בדקה ה-81 לאחר שביצע עבירה מיותרת מאחור על אלכסנדר דוידוב. העבירה הותירה את פ"ת בעשרה שחקנים ואפשרה לאשדוד לנצל את הבלבול כדי להכות פעמיים בחמש הדקות האחרונות. כבהא לא יוכל לשחק בשמינית גמר הגביע מול הפועל רעננה באמצע השבוע.

מי שזעם על החלטתו של השופט זיו אדלר, היה ייטב לוזון. "ההרחקה גמרה לנו את המשחק, עד אז אשדוד לא סיכנה כמעט את השער שלנו. ההרחקה הפכה את הקערה. אני בטוח שבכל מקרה אחר, לכל קבוצה אחרת, זה היה כרטיס צהוב לכל היותר", אמר המאמן, שהמשיך לרטון כלפי השיפוט: "קל להרחיק את השחקנים שלנו. למה? כי רוצים לדפוק את משפחת לוזון".


גם קובי רפואה, החצי השני בצוות המקצועי, התייחס להפסד: "לא רוצה לדבר על השופט כי זה לא תפקידי. לדעתי היה מגיע לנו יותר, כי שלטנו במרבית דקות המשחק. זה מתסכל לספוג שערים בדקות האלה ולצערי זה קורה לנו במרבית שלבי העונה. המאבק שלנו יהיה עד הסוף, גם אחרי ההפסד הכואב הזה. ועדיין, אני בטוח שנשרוד בליגה".


ניר קלינגר ואשדוד שמרו על מרחק של 4 נקודות מקרית שמונה, שבמקום השישי - המקום האחרון שממנו עולים לפלייאוף העליון. "המטרה הראשית שלנו היא לקדם את השחקנים הצעירים. אם נצליח לעמוד במטרה הזו וגם להגיע לפלייאוף העליון ולהתקדם בגביע, זו תהיה הצלחה גדולה. עד עכשיו אנחנו שבעי רצון. אני מאמין שאפשר לסגור את הפער מהמקום השישי ב-5 המשחקים שנותרו, הוא לא בלתי מחיק", אמר מאמן אשדוד לאחר ה-0:2 הביתי. "בשלישי מחכה לנו משחק העונה בגביע".


קלינגר גם התייחס ליכולתו של הרכש החדש גייטון וראן, שכבש שער בכורה: "גילינו אותו לפני חודשיים ורצינו לצרף אותו, פשוט מכסת הזרים שלנו הייתה מלאה. לאחר הפציעה המצערת של דויד סולארי, התפנה מקום". באמצע השבוע, אשדוד תפגוש את רמת השרון בגרונדמן במסגרת שמינית גמר הגביע.