ישחקו הילדים: הרכב חסר לב"ש בבלומפילד

האדומים עם הגנה צעירה מול מכבי. הובר בסגל, דג'אני יפתח

משחק העונה בפתח, והפועל באר שבע סיימה היום (שבת) את הכנותיה לקראת הקרב בבלומפילד מול מכבי תל אביב, בראשון ב-20:50. אלישע לוי יודע שניצחון ישווה את מאזנו לזה של המוליכה, אך מודע בוודאי לעובדה שלא יהיה לו פשוט - גם בשל איכות היריבה ולנוכח העובדה שיש לו כאב ראש לא קטן עקב פציעות מרובות בחלק האחורי.


המאמן ייאלץ להתסדר ללא שלושה מארבעת שחקני ההגנה הקבועים שלו. בנוסף לאביתר אילוז (שעדיין מתאושש מפציעה) וטומיסלאב פאיוביץ', גם אופיר דוידזאדה - שהיה אמור לחזור אחרי היעדרות למעלה מחודש - נפצע שוב אתמול באימון וייעדר בשבועיים הקרובים.


לכן, לוי יתבסס על שלושה שחקנים צעירים, שינסו לעצור את ההתקפה הצהובה: בן ביטון ובן תורג'מן יעלו כמגנים, כאשר בן אלגרבלי ימשיך לתפקד כבלם לצידו של ווילאם סוארס. יש לציין כי אלגרבלי פתח במרכז ההגנה גם מול אשדוד במחזור הקודם והציג יכולת טובה.

הפנים החדשות הן אלו של דויד הובר. הבלגי יהיה בסגל - ולמרות שלוי התלבט אם לפתוח איתו - הוא צפוי להתחיל על הספסל. לפי שעה, התלבטות נוספת קיימת למאמן בחלק הקדמי, בין גליינור פלט, שפותח במחזורים האחרונים, לבין סיראז' נסאר.


בצל מחדל הכרטיסים, כ-1,600 אוהדים ילוו את הקבוצה לבלומפילד. בנוסף, כ-2,500 אוהדים צפויים להגיע להיכל הספורט החדש שנבנה בעיר, שם יוקרן המשחק על גבי מסך ענק. יחד איתם באולם, כאות סולידריות, יהיו גם המנכ"ל אסי רחמים והדוברת, ציפורה חלפון.


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה; בן ביטון, וויליאם סוארס, בן אלגרבלי, בן תורג'מן; גל אראל, קובי דג'אני, מאור בוזגלו; דובב גבאי, אליניב ברדה, גליינור פלט (סיראז' נסאר).