"כל השבוע עוצרים אותי ברחוב בגלל המשחק"

דובב גבאי, חלוץ ב"ש, לא יכול לחכות למכבי ת"א: "אין אצלנו לחץ או חשש"

אליניב ברדה ומאור בוזגלו הגיעו מחו"ל ושינו משהו במנטליות של הפועל באר שבע, אך ממש לא רק הם אחראים להצלחה האדירה העונה של המועדון מבירת הגנב. אחד השחקנים החשובים במערך של אלישע לוי הוא החלוץ דובב גבאי, שהספיק לכבוש כבר שמונה שערים ולבשל שלושה נוספים.

גבאי, אחד האחראים המרכזיים לכך שהפועל באר שבע משחקת העונה בליגת העל, נהנה מאוויר הפסגות, אבל גם לא שוכח את התקופות הקשות שעברו על המועדון. רגע לפני משחק העונה (ראשון, 20:50, בלומפילד) מול מכבי תל אביב, החלוץ העניק ראיון לאתר ערוץ הספורט בו התייחס להכנות וגם לחלומות.

"יש תכונה גדולה לקראת המשחק הזה. אין אחד בבאר שבע שלא עוצר אותי ברחוב ומדבר איתי על המשחק. כולם תומכים בנו ועכשיו אנחנו רוצים להחזיר להם", סיפר גבאי על התחושות בבירת הנגב ערב משחק העונה מול האלופה המכהנת. "אנחנו מאוד רוצים לנצח, אבל לא הייתי אומר שיש לחץ או חשש, בטח שלא אצלי באופן אישי".


אנשי באר שבע מתעקשים לאורך כל הדרך שלא להכריז שהם חלק ממאבק האליפות, וגבאי לא שונה מהשאר. "אחרי שנתיים של הישרדות במחזור האחרון, יהיה מטומטם להגיד זאת, בטח עכשיו", הבהיר החלוץ. "ברור שכל ילד שמתחיל לשחק כדורגל חולם לזכות באליפות, בגביע, להיות בנבחרת ולצאת לאירופה - על כל דבר אפשרי. אז חולמים".


כשנשאל מה תהיה השאלה שהכתבים ישאלו אותו ביום ראשון ב-23:00 בלילה, גבאי השיב בצורה יצירתית: "'נו, אז עכשיו אתם רצים לאליפות?'".