דוידזאדה נפצע באימון, בספק גדול למכבי

צרות בהגנת ב"ש לקראת משחק העונה. 500 אוהדי הקבוצה פוצצו את האימון

אחרי שהפתיעה את כל העולם עם אינספור הצלחות, הפועל באר שבע תגיע ביום ראשון הקרוב אל המשוכה הגבוהה מכולן. האדומים של אלישע לוי יפגשו את האלופה מכבי ת"א למשחק העונה המסקרן של ליגת העל, אבל כבר כעת, כיומיים לפני שריקת הפתיחה, בירת הנגב בטירוף. היום (שישי) ערכו הדרומיים אימון לקראת ההתמודדות. כראוי לרגע השיא שמצפה להם, האוהדים המקומיים גם הגיעו לתמוך.

כ-500 אוהדים הציפו את ווסרמיל ועודדו את השחקנים בעזרת דגלים, תופים וגזרי נייר שיצרו אווירה חמה במיוחד. הקהל לא הסתפק בכך ולכר הדשא נזרקו גם רימוני עשן וחזיזים. לאחר מכן, האוהדים כבר פרצו לדשא, הפסיקו את האימון והניפו את השחקנים על הכתפיים.

מבחינת ההרכב לאלישע לוי ישנן כמה התלבטויות. הבולטת שלהם היא האם לפתוח עם הזר החדש דויד הובר. למרות שהקשר הגיע רק לאחרונה, לא מן הנמנע כי הוא יזכה לדקות בבלומפילד. אם הובר יפתח אחד מהקשרים ישחק כבלם לצידו של וויליאם סוארס. בנוסף, לוי עדיין מתלבט, כמו לכל אורך התקופה האחרונה האם לפתוח בהתקפה עם גליינור פלט או סיראז' נאסר.

החדשות הרעות הן שאופיר דוידזאדה מתח מחדש את השריר והוא לא צפוי להיות כשיר למשחק, למרות שהיה אמור לחזור אחרי כחודש. בן תורג'מן צפוי למלא את מקומו בהגנה, כאשר בן ביטון ימשיך כמגן הימני במקומו של אביתר אילוז, שעדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה. כזכור, לאלישע לוי יש צרות בהגנה - גם טומיסלאב פאיוביץ' לא ישחק.