ברדה: "ההכנה למשחק כזה היא הכי קלה שיש"

חלוץ ב"ש לפני מכבי. לוי: "אם ננצח בבלומפילד, זו תהיה אמירה מבחינתנו"

אנשי הפועל באר שבע מסרבים בתוקף לדבר על אליפות לאורך כל הדרך, אבל ניצחון במשחק העונה על מכבי תל אביב (ראשון, 20:50, בלומפילד) כבר לא יאפשר להם לברוח. האדומים, שטרם הפסידו העונה בחוץ, מודעים היטב לעובדה שניצחון שני העונה על הצהובים יהפוך אותם למועמדים לגיטימיים לזכיה באליפות.

בשביל להיצמד למכבי תל אביב בפסגת הטבלה יצטרכו שחקניו של אלישע לוי לעשות דבר שאף קבוצה אחרת לא הצליחה לעשות העונה - לנצח את האלופה המכהנת במגרשה הביתי. אם יעשו זאת, זכיה באליפות ראשונה מאז עונת 75/76 תיראה פתאום ריאלית הרבה יותר.

בהפועל באר שבע מבינים כי המשחק מול מכבי ת"א הוא לא משחק רגיל והיום (חמישי), בניגוד לשבועות קודמים, אלישע לוי כינס מסיבת עיתונאים בה התייחס לאחד המשחקים החשובים ביותר שידע המועדון מבירת הנגב מזה הרבה מאוד שנים. "אם אגיד שזה עוד משחק, אני אשקר. זה באמת משחק עם חשיבות מאוד גדולה, יש תכונה גדולה בעיר", סיפר המאמן.


"עבדנו מאוד קשה כדי להגיע לאן שהגענו. אני מאוד מכבד את מכבי, מאוד מכבד את מה שסוזה עושה שם, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו, יודעים שאנחנו קבוצה טובה וחזקה. מעניין מבחינתי לראות איך הקבוצה שלנו מתמודדת בכזה משחק. ניסיון זה דבר חשוב, אבל תמיד יש פעם ראשונה. המשחק הזה חשוב, אבל הוא לא קריטי. זו תהיה אמירה מבחינתנו אם נדע לנצח", הוסיף אלישע לוי.

אליניב ברדה, קפטן באר שבע, אמר: "הכי קל להתכונן למשחק כזה, כי כולם מבינים את החשיבות. יש פה הרבה יוקרה וזה משחק שיכול לקדם אותנו. לא חושב שיש פיק ברכיים, כבר עמדנו בהרבה משחקים חשובים. מעל עשור שהמועדון לא היה במשחק צמרת כזה, השאיפה כעת היא להיות כל שנה ושנה במעמדים האלה. נבוא ונעשה את הדברים שעשינו מתחילת העונה. נשחק את אותו כדורגל ונקווה שזה יספיק".


קובי דג'אני, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב של אלישע לוי, סיכם בקצרה: "אנחנו ניתן כבוד למכבי תל אביב, אבל לא נתבטל בפניה. נעשה את המקסימום כדי להביא גאווה לעיר הזאת".


שחקני הפועל באר שבע ביקרו היום בבית החולים סורוקה את אבירם קמר בן ה-12, שחולה בלוקמיה. האוהד הצעיר ביקש לדחות את הטיפול בגלל המשחק הקרוב מול מכבי ת"א, אבל לצערו לא מצא כרטיס. ד"ר מירי בן הרוש שמטפלת בו פנתה למועדון ושתי עובדות ויתרו עבורו על מקומותיהן.