ברקת: "רוצים ראש של מישהו? אז אני אלך"

בעלי ב"ש נפגשה עם נציגי הקהל בשל מחדל מכירת הכרטיסים

למרות שהפועל באר שבע עומדת בפתחו של אחד המשחקים החשובים ביותר שלה בשנים האחרונות - מול מכבי תל אביב באיצטדיון בלומפילד - השיח בבירת הנגב מתמקד בימים האחרונים רק בדבר אחד: פארסת הכרטיסים למשחק העונה בראשון ב-20:50. היום (רביעי), נעשה אולי הצעד המשמעותי ביותר לגישור בין הקהל להנהלה, כשאלונה ברקת ערכה מפגש עם האוהדים.

הבעלים זימנה למשרדה את נציגי האוהדים לפגישה, ואמרה דברים שלא משתמעים לשתי פנים. למעשה, לקחה ברקת את כל האשמה עליה. "אם אתם רוצים ראש של מישהו, אז אני שמה את הראש שלי", אמרה. "אני אשמה שלא פיקחתי על מכירת הכרטיסים, אני ולא אחרת".

גם את הטענות כלפי יתר האנשים בהנהלה דחתה ברקת. "רק אני בוחרת עם מי לעשות לעשות עסקים", המשיכה הדמות החזקה בווסרמיל. "האוהדים לא יגידו לי אם לפטר את ציפורה חלפון או את אסי רחמים".


מוקדם יותר, סיפר אוהד ותיק של באר שבע על הלך הרוח: "זה פצע שלא יגליד כל כך מהר. האוהדים השרופים של הקבוצה שהלכו אחריה לכל מקום בארץ גם בתקופות הפחות טובות יראו את המשחק בטלוויזיה".


"היה פה מחדל גדול ובמועדון מנסים לטייח אותו עם הודעה שהוציאו לתקשורת אחרי התחקיר שערכו במועדון", המשיך אותו אוהד. "ואני שואל: 'למה תחקיר פנימי במועדון ולא ללכת עם זה למשטרה, אם אכן נעלמו כל הכרטיסים כמו שטוענים בקבוצה?'".

להלן ההסכמות בין האוהדים להנהלה:


1. כפי שההנהלה התחייבה, יוקצו 10% בלבד מסך הכרטיסים לטובת ספונסרים, שחקנים ובעלי תפקידים במועדון.


שאר הכרטיסים ימכרו לקהל הרחב באופן הבא:
המכירה תתבצע בשתי פעימות. בפעימה הראשונה - יוקצה יום אחד בלבד למכירה לטובת המנויים למשחקי הבית, ביום זה יוקצו 50% מהכרטיסים לטובת המנויים, כל מנוי רשאי להגיע במהלך היום למשרד הכרטיסים לונה טורס ולרכוש כרטיס אחד בלבד על ידי הצגה וניקוב המנוי במיקום שיקבע מראש (לדוגמא - אחד ממשחקי גביע הטוטו). המכירה תתבצע על פי העיקרון "כל הקודם זוכה". במידה ולא ימכרו כל הכרטיסים שהוקצו למנויים ביום המכירה המיועד לכך, יועברו הכרטיסים הנותרים לטובת הפעימה השנייה, שתיפתח לקהל הרחב.


2. מכירת כרטיסים בעונה הבאה -
המכירה בעונה הבאה תתקיים על פי אותה מדיניות כפי שהוחלט לגבי העונה הנוכחית, פרט לאפשרות אחת שתתווסף בעונה הבאה לטובת האוהדים המסורים שמלווים את הקבוצה לכל משחק.


3. משרד הכרטיסים - הקבוצה נמצאת תחת חוזה עם משרד הכרטיסים לונה טורס, שיתוף הפעולה בין המשרד למועדון יימשך לפחות עד סוף העונה הקרובה ובסוף העונה תהיה אחראית ההנהלה להחליט בהתאם לצרכיה - עם איזה משרד כרטיסים לעבוד בהמשך, לונה טורס או כל משרד אחר.


4. פיצוי לקהל הרחב של אוהדי הפועל באר שבע - ההנהלה תשקול את ההצעה שהועלתה על ידי האוהדים, ותחליט על פי שיקול דעתה האם להעניק הנחה ברכישת כרטיס/פיצוי יצירתי, כאלה או אחרים באחד ממשחקי הבית של הקבוצה בהמשך העונה.