פלצ'וק צפוי להצטרף לאשדוד בימים הקרובים

חלוץ הפועל ב"ש עשוי לעשות את המעבר. אופיר מרציאנו: "אין לנו תירוצים"

אחרי שנחלו שוב הפסד חוץ, הפעם 2:0 להפועל באר שבע בווסרמיל, באשדוד כבר חושבים על המשך העונה. במועדון מתכננים להתחזק במספר שחקנים והראשון שעומד על הפרק, הוא דווקא שחקן היריבה מאמש, ניקולס פלצ'וק.


באשדוד מאמינים כי חלוץ הפועל באר שבע יחתום בקבוצה בימים שנותרו עד לסגירת חלון ההעברות. החלוץ הארגנטינאי שכבש צמד במשחק הגביע באמצע השבוע, כלל לא שותף אתמול במשחק בין שתי הקבוצות.
 
באשדוד לחוצים להחתים חלוץ במיוחד לאחר פציעתו של דויד סולארי שגמר את העונה בשל קרע ברצועה הצולבת. כרגע יש פערים כספיים בין הצדדים, אך באשדוד מאמינים כי הם ניתנים לגישור.
 
שחקן נוסף שצפוי להצטרף הוא הצרפתי גייטון וראן ששוב התאמן עם הקבוצה בשבוע החולף. וראן התאמן עם אשדוד לפני שבועיים, אך בשל בעיית ניירת לא הצליחו בקבוצה לרשום אותו כישראלי. כעת, בשל פציעתו של סולארי, ייתכן כי חוזהו של סולארי יוקפא ווראן יירשם במקומו.
 
"המטרה שלנו היא לנסות להתברג בפלייאוף העליון, אנחנו עובדים על זה ומדברים על זה", אמר השוער אופיר מרציאנו, "אני מקווה שבעזרת יכולת יותר טובה ומזל נצליח להגיע לשם. סולארי היה בורג משמעותי בהתקפה, הוא יחסר לנו. אני  מקווה ששחקנים אחרים יתנו את התפוקה במקומו. אי אפשר לתרץ את ההפסד בעייפות. נחנו טוב ועמדנו יפה במחצית הראשונה. הגענו למצבים שחבל שלא ניצלנו. במחצית השניה הגיע גול שפתח את המשחק וזה לא היה לטובתנו הפעם".