בשל סאגת הכרטיסים: ב"ש ערכה בירור פנימי

המועדון סוער אחרי שרק 70 כרטיסים לבלומפילד הוצאו למכירה לקהל

הפועל באר שבע אולי רשמה אמש (שבת) ניצחון מרשים, 0:2 על מועדון ספורט אשדוד בווסרמיל, אבל במועדון עדיין מתעסקים בעיקר בסאגת הכרטיסים. הבעלים אלונה ברקת, המנכ"ל אסי רחמים והדוברת, ציפורה חלפון רואים בחומרה את האירועים, והערב ביצעו חקירה פנימית בתוך המועדון.

לאחר בדיקה מקיפה שנעשתה בין ההנהלה לבין נציגי מפיצת הכרטיסים, חברת "לונה טורס", התברר שנעשו מספר שגיאות של שיקול דעת בהפצת הכרטיסים לקראת המשחק מול מכבי ת"א. על פי הבדיקה, נמכרו מספר רב מדי של כרטיסים דרך חברת "לונה טורס" מבלי שזו ידעה את הנהלת הקבוצה וגם המועדון חרג ממספר הכרטיסים שהקצה לעצמו. כתוצאה מכך נותרו מעט כרטיסים למכירה חופשית. כמו כן, בבדיקה עלה שהנהלת באר שבע שגתה בכך שלא הודיעה שרק כמות מוגבלת תהיה זמינה לאוהדים, מה שיצר תורים ארוכים בקופות ומפח נפש למאות אוהדים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים.


על פי המדיניות החדשה, תקבל הנהלת באר שבע לא יותר מ-10 אחוז מכלל הכרטיסים שמיועדים לאוהדים אשר ימכרו למשפחות השחקנים, מינויי תא הכבוד ועובדי המועדון. שאר הכרטיסים יופצו על יד משרד הכרטיסים במכירה חופשית על בסיס העיקרון של "כל הקודם זוכה". כל אוהד יוכל לרכוש עד 2 כרטיסים וינקטו אמצעי בקרה לוודא קיומה של החלטה זו.

בתוך כך, הסיכויים שבאר שבע בכל זאת תחתים שחקן זר בימים שנותרו לסגירת חלון ההעברות אינם גבוהים. המאמן, אלישע לוי היה קרוב לסכם עם קשר ספרדי שבסופו של דבר העדיף לא הגיע לארץ. אם לא תמצא שחקן זר,באר שבע תנסה להחתים בלם ישראלי או קשר אחורי, בסמוך לסגירת החלון. אגב, רוק אלסנר שהיה מועמד להגיע לקבוצה חתם לבסוף בפאדובה האיטלקית.
 
אביתר אילוז ואופיר דוידזאדה יחזרו להרכב במשחק החוץ מול מכבי תל אביב. בן אלגרבלי הצעיר שפתח אתמול בשל פציעתו של טומיסלאב פאיוביץ', גילה יכולת טובה וצפוי להמשיך ב-11 עד לחזרתו של הסרבי בעוד מספר שבועות. לפי הערכת הצוות הרפואי, פאיוביץ' לא יוכל לקחת חלק במשחק העונה מול מכבי תל אביב.
 
אוהדי הפועל באר שבע לא עודדו אתמול את הקבוצה בעשרים הדקות הראשונות כמחאה על סאגת הכרטיסים מחמישי האחרון. לפני המשחק התפתחו מספר עימותים בתוך היציעים בין אוהדים שהיו בעד המחאה לאלה שהתנגדו לה.

"מבחינתנו ומבחינת מכבי זה משחק עונה", אמר מאור בוזגלו שכבש שער נהדר, "כל משחק, זה משחק עונה כמו שאומרת הקלישאה. יש לנו מספיק זמן להתכונן למכבי, נבוא מרוכזים ונשתדל להוציא נקודות. מכבי היא הפייבוריטית בבית עם הקהל, אבל הכל יכול להיות. מבחינת חשיבות המשחק, הניצחון האחרון היה חשוב מאוד. עמדנו בזה. הייתה מחצית ראשונה מנומנמת, אבל ידענו להתעורר בזמן. אפשר להבין את הקהל על כל המהומה שהייתה, אך בסופו של דבר הקבוצה מעל הכל ולנו אסור להתעסק בזה. גם אם ננצח בבלומפילד לא יהיה נכון להצהיר אליפות, אבל אם יתאפשר לנו, נלחץ עד הסוף ונילחם, אז הכל יכול להיות. אפשר לחלום".