קלינגר: סופר קשה, ב"ש נאבקת על אליפות

מאמן אשדוד מתבלט בין מושל לאביטן לקראת המפגש בשבת (19:15)

מ.ס. אשדוד תתארח בשבת אצל הפועל באר שבע (וסרמיל, 19:15) ובקבוצה של ניר קלינגר נותנים ליריבה כבוד מלכים. "זה סופר קשה כשאתה יוצא למשחק חוץ מול קבוצה שטוענת לכתר ובעלת סיכוי לזכות באליפות", הבהיר המאמן. "באר שבע במרחק שלוש נקודות ממכבי ת"א, זו התמודדות על האליפות ואין לזה שום שם אחר. ברור שלא נבוא לפתוח את המשחק ונדע איך להתמודד".

על ההבדלים בין משחקי הבית לחוץ אמר קלינגר: "יש מגמת שיפור כי בסיבוב הראשון זה היה בולט, אבל היום אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהיינו בתחילת העונה. בינתיים לקחנו רק 4 נקודות בחוץ, אבל התקווה היא שהשיפור ביכולת שלנו יביא לנו נקודות".

על פציעתו של דויד סולארי, שגמר את העונה בשל קרע ברצועה הצולבת בברך וייעדר, אמר: "זו מכה קשה, וזה כואב גם לשחקן. מי שמכיר אותו יודע שזה בחור יוצא דופן וזה כואב. אנחנו קבוצה שלא בנויה על שחקן אחד. בכל מקרה, רצינו להוסיף עוד שחקן התקפה לסגל, אז עכשיו על אחת כמה וכמה נצטרך להוסיף שחקן או שניים".


קלינגר לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שלו ורק מתלבט בין טימור אביטן לבנצי מושל בחוליית הקישור. אשדוד לא ניצחה את יריבתה בשישה מפגשים רצופים בכל המסגרות, מאז ה-0:2 בנובמבר 2011 משערים של בן בוטבול ואפא אמברוז.

ההרכב המשוער: אופיר מרציאנו; עופר ורטה, יא יא פטי, מיקי סירושטיין, ג'וואן אושאניווה; רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, חאתם עבד אל חמיד, גדי קינדה, בנצי מושל (טימור אביטן); ירו בלו.