המחאה של אוהדי ב"ש: לא יעודדו 20 דקות

הקהל לא נרגע מפארסת הכרטיסים, ברקת עודכנה בפרטים. ברדה חוזר ל-11

לא רגוע בב"ש. כמעט יממה עברה מאז סאגת הכרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב, ואוהדי הקבוצה לא מוכנים להשלים עם מה שהם רואים כשערוריית ענק. במשחק מול מ.ס אשדוד מתוכננת מחאה גדולה נגד מדיניות המכירה של המועדון אתמול (חמישי) בווסרמיל.

כאמור, הפארסה הגדולה החלה כאשר מאות אוהדים הגיעו לקופות בווסרמיל ועמדו בתור החל מ-8:00, רק כדי לגלות שהמכירה שנפתחה ב-16:00 הסתיימה לאחר דקות ספורות. השאלה העיקרית שעלתה, והרגיזה מאוד את הנוכחים: לאן נעלמו 1,800 הכרטיסים שהוקצו? לאחר מכן התברר כי רק 250 כרטיסים הוצאו הלכה למעשה למכירה, כאשר 1,600 כרטיסים נוספים העוברו על ידי מכבי ת"א למשרד הכרטיסים לונה טורס בב"ש, ומרביתם חולקו לספונסרים, לנותני החסויות, לוועדי עובדים בדרום ולשחקני הקבוצה. כל מי שלא מקורב נשאר בידיים ריקות, גם אם עמד שמונה שעות בתור.

כ-50 אוהדים של הפועל באר שבע קיימו אתמול ישיבת חירום, כאשר המטרה היתה לקבל החלטה כיצד לנהוג בעקבות האירועים בווסרמיל. הדעות היו חלוקות, כאשר הצד המיליטנטי יותר חש נבגד ופגוע ודרש להגיע מחר ולהפגין נגד ההנהלה, החל מלפני שריקת הפתיחה ועד למחאה מחוץ לאיצטדיון עם סיום המשחק, כאשר בנוסף קראו אותם אוהדים להימנע מעידוד לאורך כל המשחק מול אשדוד. האוהדים המתונים יותר טענו כי הפגנה כזו רק תפגע בשחקנים ותגרום לאובדן נקודות בשבוע שלפני משחק העונה, וכי צריך למחות במחצית המשחק בזמן שהשחקנים כלל לא על הדשא. בסופו של דבר הוחלט כי הקהל לא יעודד את הקבוצה ב-20 הדקות הראשונות של המשחק.


"אני שלושים וחמש שנה אוהד הפועל ב"ש ולא נתקלתי בשערוריה כזאת", אמר האוהד הוותיק אייל אנקרי, "לאן נעלמו כול הכרטיסים? עמדתי בתור מ-13:00 בצהריים, באמצע יום עבודה. למה אמרו לנו לבוא לשם בכלל אם ידעו שהם מוציאים רק 250 כרטיסים למכירה? זה זלזול באוהדים. כאב לי על הילדים שחיכו שם מ-8:00 בבוקר והלכו הביתה עם דמעות כי לא היה להם כרטיס. הוציאו לנו את החשק מכל העונה הזאת. נראה אם הספונסרים שלהם ונותני החסויות, ששמרו להם את הכרטיסים, ייסעו אחריהם לקרית שמונה וסכנין".

"לצערי אולי חושבים שאנחנו קבוצה גדולה, אבל אנחנו ממש לא קרובים לשם, לפחות לפי המראות של אתמול", אמר אוהד אחר, "למה לא עשו מכירה באינטרנט והיו מונעים את כל הבושות האלה? או הגרלה למנויים. ככה אף אחד לא היה בא בטענות. מה אנחנו נמצאים בשנות ה-60 שאין לאנשים כרטיסי אשראי?".


אלונה ברקת, ששוהה כבר שבוע בחו"ל כבר עודכנה באירועים. הבעלים של הפועל ב"ש תנחת מחר אחר הצהריים בישראל ותגיע ישרות למשחק מול אשדוד.


דוידזדה חוזר לסגל של אלישע לוי


בסיבוב הקודם הפועל באר שבע לא הצליחה לנצח את מ.ס אשדוד וסיימה עם נקודה בלבד. אופיר דוידזאדה, שנעדר בחודש האחרון מהמגרשים בגלל פציעה, חוזר לסגל ויחכה על הספסל. גם אביתר אילוז יתלבש, אבל לא יפתח בהרכב ובן ביטון ימשיך למלא את המשבצת של המגן הימני. טומיסלאב פאיוביץ' ייעדר, בן אלגרבלי הצעיר יפתח במקומו. לוטם זינו חוזר לסגל, אולם קובי דג'אני אמור לעלות במקומו בהרכב.

אליניב ברדה יחזור להרכב אחרי שהחמיץ את שעריים בגביע המדינה בעקבות כרטיסים צהובים. גליינור פלט שסוחב פציעה יירד לספסל, סיראז' נסאר יפתח על חשבונו אחרי שעלה בהרכב גם במשחק הגביע מול שעריים. גם דובב גבאי, שקיבל מנוחה בגביע, יחזור ל-11 של אלישע לוי.


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה; בן ביטון, וויליאס סוארס, בן אלגרבלי, בן תורג'מן; קובי דג'אני, גל אראל, מאור בוזגלו, סיראז' נסאר; אליניב ברדה, דובב גבאי.