הראשונה לנצח בק"ש? 16:00: ב"ש במבחן

לוי עולה לצפון וינסה גם לנקום ביריבה היחידה שגברה עליו

הפועל באר שבע תפגוש היום (שבת ב-16:00) את הקבוצה היחידה בליגת העל שניצחה אותה העונה - הפועל קרית שמונה. מאז אותו הפסד בווסרמיל עבר סיבוב שלם, בו הקבוצה של אלישע לוי לא נוצחה ובעיקר גברה על מרבית קבוצות הליגה. כעת בב"ש מסמנים מטרה חדשה: לנקום בק"ש על אותו הפסד.

המאמן של הדרומיים אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק מאוד קשה באחד המגרשים הכי ביתיים בליגה. אני מקווה שנדע לעשות את העבודה ולחזור הביתה עם נקודות. אני בטוח שהקהל שלנו יתן לנו דחיפה גדולה כמו בכל משחק".

לוי ייאלץ להסתדר מחר ללא שלושה שחקנים פצועים. אחד מהם הוא אופיר דוידזאדה שנעדר כבר כחודש, ואליו הצטרפו השבוע אביתר אילוז ולוטם זינו שנפצעו במשחק מול מכבי חיפה בשני האחרון. "במשחקים האחרונים מי ששיחק עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ואני בטוח שזה יהיה גם מחר", הבהיר לוי.
 
קובי דג'אני, שלא פתח מאז המשחק מול ק"שׁ בסיבוב הקודם, יחזור להרכב על חשבון לוטם זינו. בן ביטון ובן תורג'מן ימשיכו כמגנים. לוי עדיין מתלבט בין גליינור פלט, שכבש את שערו הרביעי העונה בניצחון על חיפה, לבין סיראז' נסאר.
 
כ-1,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק בצפון הרחוק. השחקנים והצוות המקצועי יצאו כבר היום לבית מלון בצפון שם ישהו עד לשעת המשחק.
 
הרכב משוער: אוסטין אג'ידה; בן ביטון, וויליאם סוארס, טומיסלאב פאיוביץ', בן תורג'מן; קובי דג'אני, גל אראל, מאור בוזגלו; אליניב ברדה, דובב גבאי, גליינור פלט (סיראז' נסאר).