אשדוד: אושינאווה ובקל יפתחו מול מכבי

הקבוצה של קלינגר תנסה להפתיע. סירושטיין: באים עם אמונה

מצד אחד, מ.ס אשדוד היא קבוצת חוץ רעה, בטח לעומת המאזן נטול ההפסדים שלה בבית. מצד שני, במחזור הקודם היא השיגה ניצחון חוץ ראשון, 2:3 ברמת השרון, והשאירה טעם של עוד. איזו אשדוד נראה מחר (שבת, 17:00) בבלומפילד מול האלופה מכבי תל אביב?

זה לא המצב האידיאלי לפגוש את מוליכת הטבלה. גם אשדוד יודעת שסטטיסטית, קשה לראות את מכבי תל אביב מפסידה בפעם השניה ברציפות, אבל התבוסה של הצהובים בקרית שמונה (3:0) חשפה כמה נקודות תורפה אותן ינסו לנצל גם השחקנים של ניר קלינגר.

אלכסנדר דוידוב, שנמצא בכושר מצוין בתקופה האחרונה, לא יהיה בסגל האשדודי בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. רועי בקל, שנעדר מול רמת השרון בשל צבירת כרטיסים, חזור במקומו של דוידוב להרכב.


עוד אחד שחוזר ל-11 הוא ג'ון אושינאווה, שהחליף מפציעה וכבר בשבוע שעבר קיבל דקות ראשונות כשעלה מהספסל. הוא יפתח כבלם על חשבונו של עמירן שקלים. קלינגר מתלבט בנוגע לעמדת הקישור, בין גדי קינדה לגיא צרפתי.


"ניצחנו משחק חוץ חשוב ואנחנו באים עם אמונה למשחק מול מכבי ת"א", אמר בלם אשדוד מיקי סירושטיין, "זה היה תהליך ארוך שהתחיל כבר נגד הפועל ת"א, ומשם אנחנו משחקים טוב. סוף סוף ניצחנו גם בחוץ ואנחנו רוצים להמשיך בדרך הזאת".


"ההפסד של מכבי בקרית שמונה ישפיע עליה גם לטובה וגם לרעה, אבל אנחנו גם ככה מכבדים מאוד את היריבה שלנו, כי מכבי ת"א היא אחת הקבוצות הכי טובות בארץ" הוסיף סירושטיין, "אנחנו נגיע כרגיל כמו לכל משחק, ונרצה לעשות את התוצאה הטובה ביותר".