נסאר לקראת בני יהודה: אין פערים בליגה

חלוץ ב"ש לא מקל ראש בנועלת הטבלה. פלט יירד לספסל

אחרי שני ניצחונות רצופים, הפועל באר שבע נעצרה בשבוע שעבר (1:1 עם הפועל עכו בווסרמיל) ואיפשרה למכבי תל אביב לברוח. בשבת (18:00, בלומפילד), מול בני יהודה, החבורה של אלישע לוי תנסה לחזור למסלול הניצחונות ולצמק את הפער מהפסגה, לפחות זמנית, ל-3 נקודות. הבעיה: ב"ש לא ניצחה את בני יהודה בחוץ כבר 10 שנים.

בין הקבוצות מפרידות לא פחות מ-27 נקודות, אבל סיראז' נסאר לא מקל בראש בנועלת הטבלה, שרק בשבוע שעבר השיגה ניצחון ראשון אחרי 14 משחקים רצופים. "אין פערים בליגה שלנו, כל קבוצה יכולה לנצח בכל משחק. בני יהודה תבוא עם הרבה בטחון, אבל נעשה הכל כדי לחזור עם 3 נקודות", הבהיר הקשר/חלוץ.

על המאבק בצמרת עם החבורה של פאולו סוזה אמר נסאר: "אני לא חושב שסיפור האליפות נגמר, אבל אנחנו לא מסתכלים כרגע על מכבי תל אביב. היא תעשה את שלה ואנחנו נעשה את העבודה שלנו".


נסאר, שנכנס כמחליף מול הפועל עכו, יחזור להרכב של אלישע לוי, במקומו של החלוץ ההולנדי גליינור פלט. נסאר ישתף פעולה בחלק הקדמי עם מאור בוזגלו, אליניב ברדה ודובב גבאי. בן תורג'מן ימשיך לשחק בצד שמאל של ההגנה, שכן אופיר דוידזאדה עדיין פצוע.


ההרכב המשוער: אוסטין אג'ידה; אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, בן תורג'מן; לוטם זינו, גל אראל, מאור בוזגלו, סיראז' נסאר, אליניב ברדה; דובב גבאי.