סולארי לקראת רמה"ש: זה משחק העונה שלנו

קשר מ.ס. אשדוד הסביר: "הגיע הזמן שננצח בחוץ". בקל ייעדר

האם מועדון ספורט אשדוד סוף סוף תרשום ניצחון חוץ בשבת? הקבוצה של ניר קלינגר מחזיקה במאזן ביתי מרשים מפתיחת העונה, אבל מחוץ לאצטדיון הי"א היא השיגה נקודה בודדת מתוך 21 אפשריות. בשבת (18:00, אצטדיון גרונדמן), מול הפועל ניר רמת השרון, אשדוד מקווה לעשות סוף לרצף השלילי.

קלינגר יצטרך להסתדר בלי אחד משחקניו הטובים העונה, רועי בקל, שייעדר בשל צבירת 5 כרטיסים צהובים. המאמן מתלבט בנוגע למחליפו, כאשר גדי קינדה וגיא צרפתי הם אלו שמתחרים על העמדה. האחרון, אגב, כלל לא שותף בשני המשחקים האחרונים. שינוי נוסף בהרכב יהיה חזרתו של ג'ואן אושינאווה, שיחליף את עמירן שקלים.

"זה משחק חשוב מאוד בשבילנו, נגיע בשיא הריכוז והמוכנות", אמר דויד סולארי לאתר ערוץ הספורט, "מבחינתנו זה משחק העונה כי אנחנו רוצים סוף סוף לנצח בחוץ. יש לנו קבוצה טובה כדי לעשות זאת. אני לא חושב שיש לנו בעיה מנטאלית בחוץ כי יש לנו קבוצה טובה והוכחנו את זה במשחקים מול מכבי חיפה והפועל ת"א".


על ההיעדרות של בקל אמר אקס קרית שמונה: "רועי שחקן חשוב מאוד, אבל ניר קלינגר מצליח לארגן קבוצה מאוד תחרותית ויהיה מי שיחליף אותו. אני מקווה מאוד שנתברג בפלייאוף העליון".


ההרכב המשוער: אופיר מרציאנו; עופר ורטה, יאיא פטי, מיקי סירושטיין, ג'ואן אושינוואה; אלכסנדר דוידוב, חאתם עבד אל חמיד, גדי קינדה (גיא צרפתי), בנצי מושל, דויד סולארי; ירו בלו.