שאבו: "יש הרבה רגש ואמוציות במשחק הזה"

מאמן רמה"ש על הקרב עם קורצקי. בכורה לינקו בשער של רעננה

המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה הוא ללא ספק המסקרן ביותר במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל, אבל לא בטוח שהוא חשוב יותר מזה שייערך באצטדיון החדש בנתניה שם הפועל רעננה תארח (שבת, 18:00) את הפועל ניר רמת השרון לקרב תחתית גורלי.

רמת השרון, שכבר הצליחה להעפיל מעל לקו האדום לפני כחודש, תגיע למפגש עם רעננה אחרי שהשיגה נקודה בלבד מ-9 האחרונות וכשהיא שוב במקום המוליך בסיום העונה לליגה הלאומית. מנגד, המארחת לא ניצחה כבר חמישה משחקים ברציפות, אבל פתיחת העונה הטובה שלה סידרה לה פער משמעותי של 8 נקודות מהקו האדום.

"זה משחק מאוד חשוב עבורי. יש פה הרבה פיקנטריה, רגש ואמוציות. אני משחק מול אחד החברים הטובים ביותר שלי", אמר חיים שאבו, מאמן רמה"ש, לקראת ההתמודדות מול מנחם קורצקי. "אני עדיין רוצה לנצח, כמו בכל משחק. שתי הקבוצות בתקופה לא טובה. אנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה".


קובי מוסא (נעדר בשבוע שעבר בשל מחלה) ובן רייכרט (היה מושעה) יחזרו להרכב של שאבו, בעוד שיוסי שבחון ואבי סטרול הפצועים לא יהיו בסגל. אפרים טקה עבר עבירת משמעת במהלך השבוע וגם הוא לא יהיה בסגל לאחר שהושעה.


ההרכב המשוער: איתמר ניצן; קובי מוסא, מאיר גבאי, עשהאל בן שבת, אורי שטרית; חסן אבו זייד, תום מנשרוב, בן רייכרט, בן בן יאיר, קני סייף; אמיר האדזיץ'.

רעננה: בכורה בשער לאריק ינקו


רעננה, כאמור, לא השיגה ניצחון בחמשת המשחקים האחרונים, כאשר בארבעת האחרונים היא לא כבשה ולו שער אחד. משחק נוסף ללא ניצחון עלול להכניס את העולה החדשה למאבקי ההישרדות באופן מעשי - ואת זה קורצקי ושחקניו כמובן לא רוצים. "מרגש עבורי לפגוש את רמה"ש, זה לא עוד משחק עבורי. קצת מוזר לראות את שאבו בצד השני ולא יחד איתי, אבל כשיתחיל המשחק נשים את הכל בצד", אמר מאמן רעננה.


בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים, השוער הראשון גל ניר ייעדר מהמפגש והמשמעות היא שאריק ינקו יערוך הופעת בכורה בין הקורות. לואי טאהה ייעדר גם כן בשל השעיה וקורצקי מתלבט לגבי מחליפו בין יוגב לרמן לאלון זיו. עמנואל אמבולה יפתח בהרכב, למרות שנחת רק אתמול מחופשת מולדת.


ההרכב המשוער: אריק ינקו; עדי נמני, יניב לביא, יוגב לרמן (אלון זיו), עמנואל אמבולה; תמיר כהן, בן בנימין, אסי בלדוט, אאודי דה סילבה; אנטוני נוואקמה, צ'אם ממאדו.