בוזגלו: ברור שהמטרות השתנו בשל המצב

ב"ש תחפש נצחון 3 רצוף, הפעם מול עכו. פלט יפתח בהתקפה

אם הפועל באר שבע תהפוך לקבוצת צמרת לגיטימית בשנים הבאות, העונה הנוכחית תהיה זאת שתיזכר כזאת שעשתה את ההבדל. אחרי אין-ספור כשלונות לאורך השנים, האדומים מבירת הנגב נושמים שוב אוויר פסגות ונראה כי אין דבר שימנע מהם מלהשיג, לפחות, את הכרטיס לאירופה.

בשבת (19:30, וסרמיל), במסגרת המחזור ה-16, הפועל באר שבע תארח את הפועל עכו ותנסה לרשום ניצחון שלישי ברציפות וחמישי בששת המשחקים האחרונים. אם תעשה זאת, החבורה של אלישע לוי תקטין את הפער ממכבי תל אביב, לפחות זמנית, לנקודה בלבד.

מאור בוזגלו שיפתח כמובן ב-11 של לוי, התייחס למפגש ואמר: "מול הפועל ת"א שיחקנו פחות טוב מאשר במשחקים הקודמים, אך העיקר שניצחנו. צריך לעשות את הסוויץ' בראש לקראת עכו, זה יהיה משחק שונה לגמרי". על המטרות של האדומים אמר הקשר: "ברור שבעקבות המצב הנוכחי המטרות שלנו השתנו ביחס לפתיחת העונה. אם בעוד 6 מחזורים נהיה באותו מצב ובאותו מרחק ממכבי ת"א, נתחיל לדבר אחרת".


אלישע לוי יבצע שינוי אחד בהרכב, כאשר החלוץ ההולנדי גליינור פלט יפתח במקומו של סיראז' נאסר. אליניב ברדה ערך אימון מלא ויפתח ודובב גבאי ישלים את החלק הקדמי של באר שבע. בחלק האחורי, בן תורג'מן ימשיך לפתוח בעמדת המגן השמאלי, זאת בעקבות פציעתו של אופיר דוידזאדה.


בעניין אחר, אליהו ברגמן, מי שמכונה "הסבא של האוהדים", נקלע לקשיים כלכליים ובשבת האוהדים יערכו עבורו התרמה בשיתוף עם הקבוצה על מנת לסייע לו להזדקן בכבוד.


ההרכב המשוער: אוסטין אג'ידה; אביתר אילוז, וויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ', בן תורג'מן; גל אראל, לוטם זינו, מאור בוזגלו, דובב גבאי; אליניב ברדה, גליינור פלט.