שלושער, וישר לספסל? גבאי לא תורגל ב-11

הרכב ב"ש באימון לפני עכו כללו את סוויסה ופלט. ברדה כשיר

האם ה"פרס" על שלושער גדול הוא ירידה לספסל? ההפתעה הכי גדולה באימון הפועל ב"ש היום (חמישי) היה תרגול ההרכב של אלישע לוי, שלא כלל את דובב גבאי, כוכב הניצחון על הפועל תל אביב במחזור החולף (1:3 בבלומפילד). על פי התרגול, לוי יעדיף את תומר סוויסה וגליינור פלט במשחק הבית הקרוב מול הפועל עכו (שבת, 19:30).

גם סיראז', שפתח מול הפועל ת"א והוחלף על יד סוויסה, לא תורגל בהרכב לקראת עכו. נראה כי אלישע לוי מתאים את עצמו ליריבה, שצפויה להתגונן הרבה יותר ביחס למשחק שהתנהל מול הפועל. בפעם האחרונה שב"ש פגשה יריבה שעשתה בעיקר הגנה היתה מול בית"ר ירושלים (0:2). גם אז נסאר פתח על הספסל, פלט הועדף על פניו ואף כבש את השער הראשון.

בב"ש זוכרים כיצד התקשו להסתדר מול קבוצה ששיחקה מולם בסגנון הגנתי, כאשר הפועל רעננה ורמת השרון הסתגרו בצורה טובה בווסרמיל וחזרו עם נקודה מפתיעה. הפעם, כך מקווים בקבוצה של אלישע לוי, נלמד הלקח והשליטה במגרש תתורגם גם לשערים.


אליניב ברדה, שנפצע ביום שני בבלומפילד והוחלף, התאמן היום כרגיל וצפוי לפתוח. בן תורג'מן, שערך בכורה מוצלחת במחזור הקודם, ימשיך כמגן שמאלי במקום אופיר דוידזדה שיחזור רק בעוד חודש למגרשים. בב"ש מצפים לכ-7,000 צופים שיגיעו לתמוך מהיציע.