"הפועל ת"א חזקה בבית, אין פייבוריטית"

אלישע לוי וב"ש מתכוננים: "מבחן עבורנו". בכורה לתורג'מן

הפועל באר שבע רשמה סיבוב ראשון נהדר, פתחה את הסיבוב השני עם ניצחון והציפיות גבוהות מתמיד. למרות פער של 7 נקודות ממכבי ת"א בפסגה, האדומים מהנגב יגיעו בגישה חיובית ואופטימית למשחק החוץ הקשה מול הפועל ת"א מחר (שני) בבלומפילד. למרות שהפער בטבלה עומד על 12 נקודות בין חניכיו של אלישע לוי ואלה של בן שמעון, הסטטיסטיקה לטובת התל אביבים: ב"ש לא ניצחה את הפועל ת"א בבלומפילד כמעט 20 שנה. בפעם האחרונה, זה היה ב-1993/4, ומאז, 11 ניצחונות לת"א, פעמיים תיקו.

"משחק נגד הפועל ת"א, במיוחד בחוץ, הוא תמיד קשה", אמר היום מאמן ב"ש אלישע לוי,  "זו קבוצה עם מגרש ביתי חזק וקהל דוחף ותומך ומבחינתי זה עוד מבחן עבורנו". על הפער של 12 נקודות המפריד בין הקבוצות, אמר המאמן: "אנחנו מגיעים עם היתרון בגלל מה שעשינו היום, אבל אין פייבורטית במשחק הזה. אני מקווה ומאמין שנגיע מוכנים ונחושים כדי לקחת נקודות".

כל הכרטיסים שהפועל ת"א הקצתה לאוהדי ב"ש אזלו וכ-2,000 אוהדים יעשו את הדרך למרכז. "לאוהדים שלנו יש חלק חשוב בהצלחה שלנו הם דוחפים אותנו בכל משחק בית ובחוץ", אמר לוי, "מקווה שגם את המשחק הזה נסיים בצורה טובה, פתחנו את הסיבוב השני ברגל ימין ואני מקווה שזה ימשיך כך".


מבחינה מקצועית, גליינור פלט, שפתח במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים, ירד לספסל. סראז' נסאר יחזור להרכב. אלישע לוי יחזור לרביעייה ההתקפית עימה פתח במרבית העונה כאשר מאור בוזגלו ונסאר ישחקו בכנפיים. החלוצים יהיו אליניב ברדה ודובב גבאי. לוי נאלץ לעשות שינוי כפוי בהגנה כיוון שאופיר שדוידזאדה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. בן תורג'מן יפתח במקומו ויערוך את הופעת הבכורה שלו העונה.


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, וויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ', בן תורג'מן, גל אראל, לוטם זינו, מאור בוזגלו, סראז' נסאר, אליניב ברדה, דובב גבאי.