ישתרגו? אשדוד רוצה את פלצ'וק ואזולאי

במועדון מחכים לפתיחת חלון ההעברות. זעם גדול על זטמה

מ.ס אשדוד נותרה קבוצת החוץ הגרועה בליגת העל לאחר שהפסידה אמש (שבת) 2:1 למכבי חיפה בקרית אליעזר. עם זאת, במועדון הדרומי יכולים לתפוס את הראש אחרי כמה החלטות רעות של חלים זטמה, שהעניק לירוקים פנדל שלא היה והתעלם מאחד מוצדק שהגיע לאשדוד.


במועדון זעמו אמש על הפנדל שנשרק על ידי זטמה. "זו שריקה ביתית. ההוכחה לכך היא שהוא לא שרק לפנדל לטובתנו כשהגיע לנו. עדיף שלא נתבטא נגדו בגלוי, כי אז ירחיקו אותנו כפי שהיה במקרה של מוראד אבו ענזה", אמר גורם במועדון. המגן עופר ורטה התייחס למשחק, כשאמר לאתר ערוץ הספורט: "לא הגענו למשחק במחצית הראשונה, אבל בשניה נתנו פייט רציני. ברור שלא הגיע להם פנדל, אבל היו לנו מספיק הזדמנויות ליד השער שלהם. נצטרך להפיק לקחים למשחק הבא".


על המשך הדרך אמר ורטה: "אנחנו נתקדם נשתפר, גם במשחקי החוץ. התחלנו טוב את הסיבוב בניצחון על בני יהודה, נבוא למשחק החוץ הבא במטרה לנצח". ג'ואן אושאניווה, שנעדר אמש בשל פציעה, צפוי לחזור ארצה בהמשך השבוע מניגריה ובקבוצה יעשו מאמצים להכשירו לקראת קריית שמונה בשבוע הבא.


בתוך כך, באשדוד רוצים להתחזק בחלוץ ישראלי בחלון ההעברות הקרוב והשמות החמים הם של שלומי אזולאי וניקולס פלצ'וק, חלוץ הפועל באר שבע. ההערכה במועדון היא כי אחד מהשניים ינחת בעיר הנמל. לגבי אזולאי, חיכו בקבוצה עד לאחר המשחק מול חיפה אמש כדי להגביר את המגעים עימו. ואילו לגבי פלצ'וק, כרגע, באר שבע לא ממהרת לשחרר אותו וההחלטה לגביו תתקבל לאחר שני המשחקים הקרובים.