בוזגלו: "מבחינתנו עכשיו מתחילה העונה"

ב"ש מול לבית"ר בשני. אלישע לוי: יש צ'אנס להגיע לאירופה

מלבד כמובן האלופה מכבי תל אביב, הפועל ב"ש היא הקבוצה המרשימה של הסיבוב הראשון. סגנית המוליכה, עם 28 נקודות, הולכת חזק העונה ואם אליפות לא ייצא לה מזה, אז כרטיס של כבוד במוקדמות הליגה האירופית. מחר (שני) בווסרמיל ב"ש תארח את בית"ר ירושלים, כשהמטרה היא אחת: להתאושש מה-0:0 מול הפועל רעננה ולחזור לנצח.

"עשינו סיבוב יוצא מן הכלל ואנחנו בעמדה מצוינת", אמר מאמן הפועל ב"ש אלישע לוי, "אנחנו רוצים לעשות הכול כדי להיצמד למכבי ת"א, אבל המטרה היא עדיין להעפיל לפלייאוף עליון. יש לנו הזדמנות להילחם על כרטיס לאירופה, ואם אנחנו רוצים להגיע לשם אנחנו צריכים לדעת לעשות את העבודה ולהגיע נחושים לכל משחק".

"ראינו את בית"ר ירושלים בסכנין, שרק אתמול הביסה 0:4 את הפועל ת"א. בית"ר הקשתה בדוחא", הוסיף לוי, "איבדנו נקודות בשני משחקי בית מסוג כזה, מול רמת השרון ורעננה, אבל אני מקווה שיהיה סוג אחר של משחק מחר. אם לא, נצטרך לדעת להתמודד עם היריבה ולשחק נגד הצפיפות".


"מבחינתנו עכשיו מתחילה העונה", הבהיר הקשר מאור בוזגלו, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין, "זו עדיין בית"ר ירושלים, וברור שיהיה משחק שונה מאשר במחזור הראשון של העונה. הם יבואו כדי להוציא נקודות, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, לשחק כדורגל אטרקטיבי וקצבי ולשמח את האוהדים".

"בית"ר עם מאמן חדש, וגם בכל פעם שפגשנו אותם היה לנו מאוד קשה", אמר מגן ב"ש אביתר אילוז, "אנחנו מתקשים מול הגנות צפופות, אבל באימונים אנחנו עובדים על לבוא מהצדדים ולבעוט מרחוק. אני מאמין שנגד בית"ר יהיה משחק אחר. הם לא יבואו להסתגר, כי בכל זאת מדובר בבית"ר ירושלים".

סוויסה ופלט בדרך להרכב

אחרי ששמר על אותו הרכב במשך חמישה משחקים רצופים, אלישע לוי מתכנן לבצע שני שינויים בחלק הקדמי. סיראז' נסאר ודובב גבאי צפויים לאבד את מקומם ב-11, כאשר את הקרדיט יקבלו במקום תומר סוויסה וגליינור פלט.

אליניב ברדה הגיע לאימון עם צוואר תפוס והחל לעבור טיפולים פיזיותרפיים על מנת להכשירו למשחק מול בית"ר. במועדון בטוחים כי לא יהיו בעיות ושהוא יעמוד לרשותו של המאמן. קובי דג'אני יישאר גם השבוע על הספסל. בבירת הנגב מעריכים שכ-9,000 אוהדים יגיעו לאיצטדיון וסרמיל, 1,600 מהם יהיו אוהדי בית"ר.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה; אביתר אילוז, וויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ', אופיר דוידזאדה; לוטם זינו, גל אראל, מאור בוזגלו; תומר סוויסה, אליניב ברדה, גליינור פלט.