ורטה: אין לנו חשבון לסגור עם בני יהודה

אשדוד, הקבוצה היחידה שנכנעה לכתומים, תנסה לחזור לנצח

מועדון ספורט אשדוד רשמה שני פרטי סטטיסטיקה לא מחמיאים במיוחד במהלך הסיבוב הראשון - 0 ניצחונות חוץ והפסד מול בני יהודה, שלא ניצחה לאחר מכן 12 משחקים ברציפות. בשבת (18:00, אצטדיון הי"א), החבורה של ניר קלינגר תפתח את הסיבוב השני מול אותה בני יהודה, ותנסה לגמול לה על ההפסד ההוא בבלומפילד.

"אנחנו לא מתייחסים להפסד ההוא יותר מדי, ואין לנו שום חשבון איתם מהסיבוב הקודם. למדנו אותם טוב השבוע", סיפר עופר ורטה בשיחה עם אתר ערוץ הספורט. "המשחק מול עכו בשבוע שעבר לא מאפיין אותנו במשחקי הבית. לא הפסדנו העונה בבית, אבל זה לא נותן לנו יתרון. בני יהודה פצועה, ומצפה לנו משחק קשה מאוד".

על המטרות של אשדוד בסיבוב השני אמר המגן הימני: "כמעט כל הליגה רוצה להיות בפלייאוף העליון וגם אנחנו רוצים להיות שם. כיף להתחיל את הסיבוב השני ונצטרך להוכיח את עצמנו בבית ובחוץ".


גדי קינדה לא יעמוד לרשות ניר קלינגר בשל כרטיסים צהובים. בנצי מושל או תימור אביטן יחליפו אותו. ישראל ראש יחזור למרכז ההגנה לאחר הרחקה, כשלגבי עמדה נוספת בקישור מתלבט קלינגר בין גיא צרפתי למיקי סירושטיין.


הרכב משוער: רועי משפתי; עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, ג'ואן אושינאווה; אלכסנדר דוידוב, רועי בקל , גיא צרפתי ( מיקי סירושטיין), בנצי מושל (תימור אביטן), דויד סולארי; ירו בלו.