"לא ליקקנו דבש ולא נצא בהצהרות"

אביתר אילוז וב"ש מחכים לרעננה: "חייבים להגיע מרוכזים"

הפועל באר שבע תפגוש במחזור הקרוב את הפועל רעננה עם לא מעט ציפיות. שתי ההפתעות הנעימות של העונה ייקחו חלק בקרב צמרת כאשר עבור הבאר שבעים מדובר במשחק שיכול להקפיץ אותם זמנית לפסגה ואפילו ליותר מכך, לנוכח העובדה שלמכבי תל אביב ממתין דרבי לוהט ביום שני.


אלישע לוי צפוי לפתוח עם אותו הרכב כאשר קובי דג'אני, יישב על הספסל. גם פלט לא ב-11 ואילו לוטם זינו ימשיך לקבל את הקרדיט. על פי הערכות יגיעו כ-6,000 צופים למשחק. אגב, שתי הקבוצות יעמדו דקה דומיה לזכרו של דוד שוקרון, שהלך לעולמו עקב מחלה קשה.

"אנחנו לא מסתכלים על מכבי ת"א, מבחינתנו זה לא משנה'', אמר אביתר אילוז, ''מה שחשוב זה להציג יכולת טובה בכל שבת ולקחת שלוש נקודות ולהתקדם".


"מה שהוביל אותנו להצלחה הוא הרעב שלנו להצליח, חדר הלבשה המצוין שיש לנו, מאמן שמכין אותנו הכי טוב והקהל שבכל משחק בא ודוחף. כל הדברים האלה מביאים את הקבוצה לאופי שלה ולרמה גבוהה וכמובן גם מביאים את הנקודות".


כשנשאל מדוע השחקנים נמנעים מהצהרות, ענה: "זה נובע מהעובדה שבכל השנים התמודדנו למטה, היינו בליגה הלאומית ולא ליקקנו דבש בשנים האחרונות. עכשיו אנחנו רוצים להיות בשישייה הראשונה ומשם השמיים הם הגבול. בכל מקרה, כיף ללכת בעיר, אנשים בשמיים וזה מביא גאווה ושמחה שרצינו להביא כבר כמה שנים אבל זה לא יצא. אני מקווה שיהיו את אותן תוצאות גם בסיבוב הבא כמו בסביב ה-1".


לגבי היריבה, הוסיף השחקן: "מצפה לנו משחק מאוד קשה מול קבוצה שהתמודדה יפה מול מכבי ת"א. לא סתם רעננה בחלק העליון, אנחנו באים למשחק בית ונצטרך לבוא מוכנים, לא כמו מול רמה"ש, שאיבדנו את הריכוז. יש להם התקפה מאוד מסוכנת ואנחנו מדועים לכך".