אראל: יש פרפרים בבטן לפני הפועל חיפה

ב"ש תצא לקרית אליעזר, לוי צפוי לפתוח עם ההרכב הקבוע

כשהיא במרחק של 2 נקודות מהפסגה ועם הזדמנות לעלות זמנית לפסגה, הפועל באר שבע תגיע מחר (שבת, 17:00) לקריית אליעזר. האדומים נמצאים במומנטום חיובי אחרי הניצחון הביתי 0:3 על סכנין, אבל מי שיעמוד במוקד העניינים הוא גל אראל, אקס הפועל חיפה, שלראשונה בקריירה ישחק מול הקבוצה בה גדל ועזב אותה הקיץ לבירת הנגב.


  • ליגת העל, לאומית והנבחרת. כל הכדורגל הישראלי בעולם אחד >
  • אראל אמר לאתר ערוץ הספורט: "יש כבר מחשבות ופרפרים בבטן לקראת המשחק, אני מעריך שבדקות הראשונות תהייה קצת התרגשות, אבל זה יעבור. עדיין לא יצא לי לשחק מול החברים בהפועל חיפה, אז אני לא יודע איך זה, ואני מאמין שהקהל יקבל אותי יפה".


    לעובדה שבאר שבע מקדימה את מכבי חיפה והפועל תל אביב ב-7 ו-8 נקודות, בהתאמה, אראל לא מייחס חשיבות גדולה מדי: "זה לא שפתחנו את העונה וכל הזמן הסתכלנו עליהן ואיפה הן ממוקמות. פתחנו את העונה בצורה טובה ואנחנו רוצים להמשיך ככה רק בשביל הפועל באר שבע. אם נדבוק בדרך שלנו, אין שום סיבה שזה לא יימשך".


    לפי האימונים האחרונים, נראה כי אלישע לוי ימשיך עם אותו ההרכב שניצח את סכנין, מה שאומר שאותם 11 יפתחו ביחד בפעם הרביעית ברציפות. קובי דג'אני ימשיך על הספסל כשלוטם זינו התאושש מפגיעה ויקבל שוב את הקרדיט מלוי. מאור בוזגלו, שכבש ובישל מול סכנין, וגם סיראז' נסאר, שסיים באותו מאזן, ימשיכו באגפים. אליניב ברדה ודובב גבאי יהיו החלוצים, כשגליינור פלט ימשיך שבוע נוסף על הספסל . הקבוצה תיפגש מחר בצהריים בבית מלון בחיפה. בבאר שבע מעריכים כי כ-1,500 אוהדים יגיעו למשחק מחר.

    הרכב משוער: אוסטין אג'ידה; אביתר אילוז, טומיסלאב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; גל אראל, לוטם זינו, מאור בוזגלו, סיראז' נסאר; אליניב ברדה, דובב גבאי.