וסרמיל צפוי להתמלא. רחמים: ניתן פייט

הפועל ב"ש תארח הערב את מכבי ת"א, זינו ימשיך לקבל קרדיט

העיר באר שבע בטירוף לקראת המשחק הערב מול האלופה מכבי תל אביב (21:00, ערוץ 1). פחות מאלף כרטיסים נותרו למכירה לאוהדי האדומים, כשמהשעה 11:00 נפתחה קופה באיצטדיון וסרמיל אליה נהרו אוהדים רבים כדי לרכוש את הכרטיסים האחרונים. במועדון מעריכים כי עד הערב יאזלו המקומות והאיצטדיון יהיה מלא ב-11,500 צופים.

באר שבע מגיעה למשחק כשהיא במקום הרביעי בטבלה עם 14 נקודות, כשניצחון יחזיר אותה למקום השני במרחק 2 נקודות בלבד מהאלופה. יחד עם זאת, הקבוצה של אלישע לוי כבר לא ניצחה 3 משחקים לאחר פתיחת עונה מושלמת, במהלכה השיגה 4 ניצחונות מ-4 משחקים.

לוי יקבל הערב בחזרה את שני הבלמים שלו, וויליאס סוארס ובויאן מרקוביץ', שהיו מורחקים בשבוע שעבר באשדוד. קובי דג'אני, שהגביר את קצב האימונים בימים האחרונים עדיין לא התאושש לגמרי מהשבר באצבע בכף רגלו, וייעדר גם הפעם. לוטם זינו, שפתח בשבוע שעבר במקומו והיה טוב, ימשיך לקבל קרדיט מאלישע לוי וישחק לצד גל אראל.


לא מעט עיניים יופנו אל עבר מאור בוזגלו, שיחזור להרכב ויפגוש את האקסית לראשונה מאז עזב את הארץ לבלגיה. הקשר עצמו אמר אחרי המשחק באשדוד בשבוע שעבר: "זה לא יהיה עוד משחק עבורי, יש פה הרבה אמוציות". לוי יחזור לחוליה הקדמית שפתחה בתחילת העונה והשיגה את רצף הניצחונות, עם מאור בוזגלו וסיראז' נסאר באגפים, כשאליניב ברדה ודובב גבאי בחוד.


"אני קורא לכל אוהד מכבי שלא הצטייד בכרטיס מראש שלא יגיע לווסרמיל כדי למנוע אי נעימות", הזהיר מנכ"ל באר שבע אסי רחמים. "הפעם האחרונה שווסרמיל היה מלא עד אפס מקום הייתה במשחקי ההישרדות לפני שתי עונות, כשאירחנו את מכבי פ"ת ובית"ר. אז היו נסיבות שונות. היה סוף טוב, אבל אנחנו שמחים שהפעם זה מהצד השני של הטבלה והמשחק מעורר עניין מבחינת הצמרת. אני מקווה שהוא גם יענה על הציפיות".

"כשמדובר במכבי תל אביב, המועמדת הכמעט ודאית לזכיה בתואר, ומעצם העובדה שפתחנו טוב את העונה, אז ההתעניינות היא לא כמו בכל משחק", המשיך רחמים. "אני מאוד מקווה שכל מה שקורה במשחק יבוא ליד ביטוי גם על כר הדשא והקהל יהנה מהמשחק".


מבקשים ממך כרטיסים בעיר?
"כן. זה משהו שהוא חלק בלתי נפרד מנוף הכדורגל שלנו, אבל זה בסדר. אני רגיל ונעבור את זה. הכי חשוב שיהיה משחק טוב ושהכל יעבור בשלום. אנחנו לא חושבים במושגים של רק ניצחון או מספיק תיקו. יש את מלוא הכבוד ליריבה מכבי ת"א, שהיא באמת איכותית, אבל מול איצטדיון מלא נבוא לתת פייט ולשחק טוב כדי לשמור על מקומנו בצמרת הטבלה".


ההרכב המשוער: אוסטין אג'ידה; אביתר אילוז, וויליאם סוארס, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה; לוטם זינו, גל אראל, מאור בוזלגו, סיראז' נסאר; אליניב ברדה, דובב גבאי.