בקל: "רוצה מאוד לנצח את מכבי פ"ת"

קשר אשדוד יפגוש בשבת את האקסית. קלינגר מתלבט לגבי ההרכב

0 נקודות ו-0 שערי זכות. זה מאזן החוץ אחרי 3 משחקים של מועדון ספורט אשדוד, שתנסה בשבת (18:00, אצטדיון גרונדמן) לעשות משהו בנידון כשתפגוש את מכבי פתח תקוה. אחרי התיקו המאכזב מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר, באשדוד דיברו השבוע על כך שהם צריכים להחזיר את הנקודות שאבדו.


ניר קלינגר ייאלץ להסתדר ללא אלכסנדר דוידוב ששבר את אפו במשחק מול באר שבע וייעדר שבוע נוסף לפחות. המאמן מתלבט בנוגע לזהות מרכז השדה, כשמיקי סירושטיין וחאתם אל חמיד נמצאים בתמונת ההרכב לצידו של רועי בקל. בהגנה, עופר ורטה שלא היה בסגל בשבוע שעבר יחזור, אך עדיין לא ידוע אם יפתח. קלינגר היה מרוצה משי מימון שהחליף את ישראל ראש במרכז ההגנה ושוקל לפתוח שוב עם אותו מערך כמו מול ב"ש.


עבור רועי בקל, שגדל במכבי פ"ת, מדובר במפגש פיקנטי במיוחד. לאתר ערוץ הספורט הוא אמר: "תמיד זו תהיה הרגשה מיוחדת עבורי לשחק נגד חברים שגדלתי איתם, אבל אני מאוד רוצה לנצח אותם. אני לא כועס על אף אחד במכבי פ"ת ואין משקעים. אני במקום אחר עכשיו ומה שהיה היה, זה חלק מהכדורגל".


על מאזן משחקי החוץ הלא מחמיא עד כה אמר: "זה נכון שלא ניצחנו במשחקי החוץ, אבל אני בטוח שזה יתאזן. אין לנו בעיה מנטאלית כי גם במשחקים שהפסדנו בחוץ זה היה על חודו של שער והתוצאה בכל אחד מהמשחקים יכולה היתה להיות אחרת". בקל התייחס גם למשחק מול באר שבע: "סיימנו את המשחק האחרון בתחושת אכזבה ופספוס ואני חושב שעצם זה שהתאכזבנו מתוצאת תיקו מול ב"ש מוכיח לאן אנחנו מכוונים".


ההרכב המשוער של אשדוד