אסולין לא הגיע לאימון. יבריז לריאליטי?

חלוץ הפועל פ"ת הודיע שהוא חולה, בקבוצה חוששים מהברזה

האם ליאור אסולין הבריז להפועל פתח תקוה לטובת תוכנית ריאליטי? החלוץ הודיע הבוקר (רביעי) לקבוצה כי הוא חולה וכי הוא לא יגיע לאימון הקבוצה, אבל במועדון חוששים כי הוא מתכנן לצאת לצילומים של תוכנית ריאליטי הקשורה לגרושים וגרושות. 

במלאבס בודקים בשעות האחרונות את הנושא והודיע כי "יגיבו רק כשיתבררו להם הפרטים בקשר לנושא זה". כמובן שאם הדבר נכון, נראה כי הקדנציה שלו בפתח תקוה תיגמר. רק ביום חמישי האחרון, בעלי הקבוצה אבי ללוז שוחח עם החלוץ אחרי שהאחרון הושעה כשלא סיפק תשובות לגבי המשך דרכו. השיחה דווקא הוגדרה כחיובית והשחקן הודיע כי אין בכוונתו לנסוע לתוכנית הטלוויזיה.


"אני לא אחראי על גל השמועות", אמר אז אסולין, "אני רוצה לתת את כול כולי לקבוצה ולהצלחתה ואעשה הכול על מנת להגשים את המטרות של המועדון לעלול לליגת העל בתום העונה". בתום אותה שיחה בה שוב הבהיר הבעלים לאסולין את עמדתו כי העניין לא מקצועני והוא לא היה יוצא לתוכנית בכל מקרה באישור המועדון, הוחלט להשיב את השחקן לאימוני הקבוצה.


אגב, מאז החלוץ הספיק לכבוש שער דרמטי ולסדר להפועל פתח תקוה 1:1 מול יבנה, כאשר כבש בדקה ה-90. עכשיו נצטרך לחכות להתפתחויות חדשות בנושא.