אין גבול: טביב איתר רימון מתחת לרכבו

בעלי בית"ר נדהם לגלות רימון, שלמרבה המזל לא התפוצץ

קו אדום נחצה היום (חמישי), ולצערנו לא בפעם הראשונה: אלי טביב, בעליה של בית"ר ירושלים, נדהם לגלות היום רימון מתחת לרכבו שבחצר הבית. למרבה המזל, הרימון לא התפוצץ ולא גרם נזק, אבל מדובר באירוע חמור ביותר. "אני בהלם מוחלט", אמר טביב. בהמשך הוא הוסיף: "תנו למשטרה לעשות את שלה, אוהדי בית"ר יכולים להירגע, אני נשאר בבית"ר".

חבלני משטרת ישראל הגיעו למקום באופן מיידי וטיפלו באירוע, כשאנשי משטרה נוספים איבטחו את האזור. גורם במשטרה הגיב: "כל הכיוונים נחקרים, גם במישור הספורטיבי". מפקד מרחב ירקון, תת ניצב יהודה דהאן הגיע בעצמו לזירת האירוע. במשטרה מעריכים כי מדובר באות אזהרה לטביב, אך נבדקים גם כיוונים אחרים. החבלנים קבעו כי מדובר ברימון נפל, כזה שיש בו פגם מסויים המונע ממנו להתפוצץ, לכן ההערכה היא שמדובר ב-"אות אזהרה".


בנוסף, המשטרה נעזרת במצלמות האבטחה של שכניו של טביב וגם במצלמות האבטחה של טביב עצמו שבעבר נלקחו למען חקירה בנושא פרשת הנער גיא חסין. אגב, ביום שלישי הקרוב יעמוד טביב למשפט בנושא זה, בבית משפט השלום בתל אביב.

אבנר קופל, מי שאחראי על הצד השיווקי במועדון מהבירה, שוחח עם טביב וסיפר: "כולנו בהלם, נחצה פה קו אדום. לאלי אין התחייבויות כספיות, אין לו עסקים בארץ, בקושי חשבון בנק יש לו כאן".


"לטביב אין שום עסק בישראל, פרט לבעלות על בית"ר ירושלים. חשוב שכולם יזכרו כי מדובר אך ורק בספורט, למרות כל האמוציות העוטפות את המשחק", נמסר מהמועדון עצמו. "אם מגיעים למצב שבו מונח רימון מתחת לרכבו של בעלים של מועדון כדורגל, שום הישג ספורטיבי לא שווה. לא מתקבל על הדעת שאדם היוצא עם ילדיו הקטנים מביתו ייאלץ לבדוק את רכבו. מישהו כאן איבד פרופורציות ובמצב שכזה החשק להיות שייך לתחום הכדורגל לא קיים. אנו בטוחים שמשטרת ישראל תעשה את עבודה נאמנה ותתפוס את האחראים לדבר".


כזכור, בחודש דצמבר 2011, עוד כשהיה בעליה של הפועל תל אביב, נזרק רימון הלם לחצר ביתו של אלי טביב ששהה באותה עת בארצות הברית. אמנם לא נטען כל קשר לאוהדי הפועל, אך בעמותת "האדומים" החליטו להתייחס לאירוע: "מהיום שטביב עזב את הפועל תל אביב, אין לנו איתו דבר. המחאה נגדו בנוגע לניהול המועדון הייתה חוקית לחלוטין לאורך כל הדרך. הטענה שמצלמות האבטחה נלקחו בעקבות חקירת המשטרה כנגד טביב, נגדו כבר יש הרשעות פליליות, היא מביכה שכן המקרה בו טביב הכה קטין (לכאורה) התרחש בביתו הקודם. המקרה היום הוא מזעזע וכל מי שמייחס אותו לעולם הספורט חוטא לחומרתו".

ויש גם עניינים מקצועים בבית"ר


בעניין אחר, בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים מאוכזבים מהיכולת של החלוץ איברהים באנגורה והוא עשוי לרדת לספסל במשחק נגד הפועל עכו (שבת, 20:00). בראיין ג'ונס, שלא נכח אתמול באימון לאחר שאסף את משפחתו משדה התעופה, עשוי לקבל את הקרדיט במקומו של באנגורה ובמקרה כזה איציק כהן יוסט מהאגף לעמדת החלוץ. "באנגורה לא נראה טוב באימונים והוא חייב לקחת את עצמו בידיים", אמר אחד השחקנים.


אלי כהן יחליט עד יום שישי אם לפתוח עם אייס קרים או להחזיר את שי חדד לקישור. אם ישוב לקישור, אלי דסה ששב מפציעה יחזור ישירות להרכב. המאמן ביקש מהשחקנים להוריד פרופיל בתקשורת ולמעט ראיונות שבוצעו שלשום, על השחקנים נאסר להתראיין עד למשחק מול הפועל עכו. השחקנים, אגב, יקבלו היום את המשכורות.


כפי שפורסם אתמול כאן באתר, אלי טביב החליט להוציא את השחקנים לבית מלון והם ילונו בנתניה, משם יגיעו בשבת לעכו. כ-3,000 אוהדים כבר הבטיחו את הגעתם לצפון ובבית"ר בטוחים כי אוהדים שגרים בעכו ובסביבה ימלאו את המגרש. "מי שלא אוהד עכו שם הוא אוהד בית"ר", סיפרו במועדון. אגב, לבית"ר יש שני עובדים תושבי העיר, אחד מהם הוא מאמן השוערים, משה בן דוד.


בעניין אחר, אלי טביב התקשר אתמול לניר ברקת ובירך אותו על בחירתו לעוד קדנציה כראש עיריית ירושלים. בין השניים ישנה מערכת יחסים מיוחדת מאז רכש טביב את הקבוצה מידיו של ארקדי גאידמק.