"הסטירה הזו באה בזמן, כי לא השגנו דבר"

בב"ש מקווים שה-2:0 לא ייפגע במומנטום. סוויסה: נרים ראש

בהפועל באר שבע קיוו שהיום הזה לא יגיע, אך אמש (שבת) זה קרה. האדומים מבירת הנגב ספגו הפסד ראשון לעונת 2013/14, כשנכנעו באיצטדיון וסרמיל 2:0 לקרית שמונה. שחקניו של אלישע לוי לא הופיעו למשחק ואפשרו לאורחת להגיע למצבי הבקעה נוחים, שתורגמו לשערים קלים. ב"ש נותרה במקום השני עם 13 נקודות, כאשר הערב מכבי ת"א תוכל לברוח לה ולהגדיל את הפער בפסגה ל-3 נקודות.

"גם ב-0:0 לא שיחקנו טוב וכשהאדומים הגיעו, כבר היינו בפיגור, כך שזה לא תירוץ", אמר שחקן בקבוצה, "אלישע ביקש מאיתנו השבוע לסכן יותר את השער, אבל בכלל לא הגענו למצבים. לא עמדנו טוב במצבים הנייחים ואין ספק שהאדום של בויאן מרקוביץ', שהגיע בדקות טובות שלנו גמר את המשחק. אולי הסטירה הזו באה לנו בזמן ותוריד אותנו חזרה לקרקע. עוד לא עשינו כלום העונה".

מספר שחקנים וביניהם ברדה, בוזגלו ונסאר עודד את השחקנים בחדר ההלבשה בסיום המשחק. "לא קרה כלום, זה בסך הכול הפסד ראשון העונה, צריך לדעת לקום מזה ולנצח במשחק הבא", אמרו לחבריהם. "חזרתי להרכב, אך לא כך דימיינתי שהיא תהיה", אמר תומר סוויסה, "לא עבדנו מספיק קשה והתוצאה בהתאם. לא עשינו את מה שאנחנו רגילים לעשות כל שבוע, לא הנענו את הכדור ולא היינו סבלניים. שום דבר לא הלך. אנחנו עובדים קשה ומתכוננים טוב לכל משחק, אך יש גם משחקים כאלה. צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה".


"יש לנו שבוע להתכונן כמו שצריך למשחק הבא. נכון שיחסרו שחקנים בהגנה, אבל תמיד פותחים עם 11 שחקנים, כך שאני מאמין שהכל יהיה בסדר. לכל קבוצה יש עליות וירידות, אך חשוב שנמשיך באותו קו שהיינו בו לפני הפגרה". לב"ש מצפה במחזור הבא דרבי דרומי מול מ.ס אשדוד, שנכנעה 2:1 לבני סכנין. ב"ש תצטרך כאמור להסתדר בלי סוארס ומרקוביץ' המורחקים.


השבוע ייעשו מאמצים להכשיר את טומיסלאב פאיוביץ', שנעדר כבר תקופה ארוכה בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. גם הבלם הצעיר בן אלגרבלי סובל מפציעה. נכון לעכשיו, נראה כי גל אראל ירד לעמדת הבלם וישחק לצד אחד מהשניים. אביתר אילוז וסיראז' נסאר צפויים לחזור להרכב.