עומר דמארי צפוי להחמיץ את בית"ר י-ם

דאגה בהפועל. מאמצים להכשיר את גורדנה, שערך אימון חלקי

בהפועל תל אביב נערכים לאחד המשחקים המשמעותיים שלהם העונה. האדומים יתארחו ביום שני הקרוב באיצטדיון טדי למשחק לוהט מול בית"ר ירושלים, בידיעה שניצחון עשוי להזניק את רן בן שמעון ושחקניו לתקופה חיובית במיוחד. אולם, הפועל תחסר את עומר דמארי, שנכון לעכשיו לא צפוי להיות כשיר למשחק מול בית"ר.


דמארי, שנכנס כמחליף ב-1:1 של נבחרת ישראל מול פורטוגל, סובל ממתיחה במפשעה. החלוץ שוחרר מהנבחרת כדי לעבור טיפולים, כאשר בקבוצה מעריכים שייקח לו שבועיים עד שיחלים. היום (שני) דמארי לא התאמן ביחד עם שחקני הפועל, אלא רק עבד בחדר הכושר.


הצרות של בן שמעון לא הסתיימו בכך. גם רועי גורדנה סובל מבעיה דומה והיום ערך אימון חלקי. במועדון עושים מאמצים רבים כדי להכשירו למשחק. המאמן גם נאלץ להסתדר כמובן באימון בלי שחקני הנבחרת - איתי שכטר, בוריס קליימן ואוראל דגני. שון מלכה נעדר בשל סיבות אישיות.


להפועל תל אביב יש 8 נקודות מ-15 אפשריות והם מקדימים את בית"ר בנקודה אחת בלבד. בן שמעון ושחקניו יוכלו לטפס עד המקום השני, במידה שינצחו בטדי ובמקביל, הפועל רעננה ובני סכנין ימעדו במשחקיהן ביום שבת.


בעניין אחר, לאחר מספר דחיות מטעמו של אלי טביב, נקבע תאריך סופי לבוררות בין הבעלים לשעבר של המועדון לבין חיים רמון. הבוררות תחל ב-13 בנובמבר.