סאשה: כל יריבה באה להסתגר בבלומפילד

קשר הפועל ת"א: "נצטרך למצוא פתרון כדי לפרוץ הגנות כאלו"

אחרי שני הנצחונות על מכבי פ"ת והפועל חיפה, בהפועל ת"א היו בטוחים שהקבוצה יצאה לדרך חדשה ומעכשיו תדהר אל הצמרת. אמש האדומים אירחו את הפועל רעננה וגם שלטו לחלוטין במגרש, אבל חניכיו של בן שמעון לא הצליחו למצוא את הרשת ונפרדו מהאורחים ב-0:0 מאכזב.

במועדון התאכזבו מהתוצאה, שכן בחדר ההלבשה האדום כולם היו משוכנעים שהגיע להם ניצחון, אבל מגדירים את התוצאה כ"חוסר מזל". שחקנים בקבוצה אמרו: "היינו טובים מהם בכמה דרגות, הם באו רק כדי לנסות להפריע. עכשיו אנחנו חייבים לנצח בטדי". בהפועל מתחילים לחשוב על המשחק מול בית"ר במחזור הבא, וייתכן מאוד שמי שימשיך לקבל את הקרדיט הוא בוריס קליימן, ששוב קיבל מחמאות מאנשי המועדון. במהלך האימונים והפגרה המאמן רן בן שמעון יחליט סופית האם לתת לקליימן עוד הזדמנות, או אולי להחזיר את דני עמוס שצפוי להחלים מפציעה.


לוקאס סאשה אמר בסיום התיקו המאופס: "היה משחק קשה, כי כמעט כל השחקנים של היריבה שיחקו ברחבה. זאת קבוצה טובה, אבל הם הגיעו רק בשביל לעשות הגנה ולמרות שרצינו לשחק את המשחק הרגיל שלנו, זה לא קרה ולא ידענו למצוא את הסיומת. שיחקנו טוב וניסינו ליצור מצבים, אבל קשה מאוד לשחק מול קבוצה שמשחקת כל כך הגנתי. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא".


על כך שהפועל שוב התקשתה מול קבוצה שמסתגרת אמר הברזילאי: "אנחנו צריכים למצוא פיתרונות, לעבוד במהלך השבוע כדי למצוא פיתרון לבעיה הזאת. התכוננו למשחק קשה, כי ידענו שכל קבוצה שבאה לבלומפילד באה לשחק ככה". ומה היה לקשר לומר על המפגש המתקרב עם בית"ר? "ראיתי שני משחקים שלהם, יש להם שחקנים טובים, במיוחד בהתקפה. עכשיו יש לנו שבועיים להתכונן ולנסות להשיג ניצחון שם".

בתוך כך, במועדון מתכננים להשקיע סכום גבוה של כמיליון שקלים בחידוש אחד המגרשים של מחלקת הנוער, ובהפיכתו למגרש סינטטי איכותי. ההשקעה המרכזית תהיה מתוך תקציב המועדון, וסיוע נוסף יתקבל מגורמים כמו העירייה.