בן שמעון: זה נראה כמו בוגרים מול נוער

בהפועל מחו על הבונקר של רעננה. קורצקי: "זה לא במקום"

צעד אחד קדימה, שניים לאחור. כך, לפחות עד עכשיו, נראית העונה של הפועל תל אביב. האדומים אירחו הערב (שבת) את הפועל רעננה - ולמרות תפאורה מרשימה של 12,500 אוהדים - סיפקו משחק גרוע שהסתיים ה-0:0. אחרי שני ניצחונות מרשימים, החבורה מחודורוב שוב נתקעה. אפשר לומר שמכבי תל אביב מעולם לא נראיתה רחוקה יותר.


אין ספק שהפועל שיחקה לא טוב, אבל אם שואלים את רן בן שמעון - הוא דווקא מרוצה. "זה קצת קשה עכשיו, אבל אני מרגיש טוב עם קבוצה", אמר המאמן בסיום, והסביר: "היה לי כיף לראות את הקבוצה הזו, אנחנו רק צריכים ללמוד להתמודד עם הבונקרים האלו".


האיש שהוביל את קרית שמונה לאליפות היסטורית המשיך בשלו: "כולם סובלים כשהכדור לא נכנס, אבל צריך להעריך את הפועל תל אביב על המאמץ ועל הלחץ. לאורך זמן, הדרך הזו תנצח כי אין לי ספק שהכדורים ייכנסו בסופו של דבר".


אחרי התיקו הביתי (ה-0:0 השני העונה של הפועל בבלומפילד), נותרו האדומים עם שמונה נקודות בלבד, אך בן שמעון עוד מאמין. "אני כאן, כיף לי וטוב לי ויש לי בטחון גדול בקבוצה הזו", סיכם המאמן. "הצגנו מחצית שניה גדולה, וזה מצער רק שלא הבקענו. בהמשך יהיה טוב יותר".

בן שמעון המשיך והתייחס למערך הכוחות מול הפועל רעננה ואמר מעט בחריפות: "המשחק נראה כמו קבוצת בוגרים מול קבוצת נוער. כל אחד מתקשה לשחק מול מערך הגנתי ולומר 'הגנתי' זה גם אנדרסטייטמנט מול מה שהלך כאן היום. לאורך זמן, הכדורגל שלנו ינצח". מנחם קורצקי, שיצא מרוצה מהנקודה, הגיב לדבריו של בן שמעון: "כל אחד צריך להסתכל על הקבוצה שלו. רן מאמן בכיר וזה לא במקום לשמוע אותו מדבר כך. הוא לא יכול לפגוע בשחקנים שלי".


"נתנו הכל ותקפנו עם כל מה שהיה אבל זה לא הספיק", אמר רועי גורדנה, "בסוף הם יצאו למתפרצת מסוכנת וכמעט קיבלנו גול. זה מסוג משחקים שמגיעה קבוצה שמסתגרת אבל יכולה לעקוץ. נלמד מהמשחק הזה ואני מקווה שנשתפר. מבחינתנו הפסדנו שתי נקודות שחבל שלא לקחנו אותם כי בסוף הניצחון הוא מה שחשוב. אנחנו רק במחזור החמישי ואנחנו לא מסתכלים כרגע על מכבי חיפה או מכבי ת"א".