הפועל הגישה תלונה למח"ש על אירועי חיפה

האוהדים טוענים כי כוח המשטרה השתמש בכוח מופרז

עמותת "האדומים" הגישה היום (רביעי) תלונה למח"ש בבקשה לחקור את אנשי המשטרה שנכחו בשבת האחרונה בקרית אליעזר, שם ניצחה הפועל תל אביב 0:4 את הפועל חיפה. האוהדים טוענים כי השוטרים התנהגו בברוטליות נגדם.

העמותה, שמחזיקה בחלק מניהול הועדון, אספה ראיות נגד אותם אנשי אבטחה ושוטרים, והחליטה להגיש תלונה כנגדם לגורמים האחראיים כמו מח"ש. בנוסף, במועדון אומרים שהם יפנו להתאחדות לכדורגל ולהנהלת הפועל חיפה במטרה לחקור את ראש האבטחה ש"הלהיט את היצרים", לדבריהם.


בינתיים, כל אוהדי הפועל תל אביב שנעצרו בקרית אליעזר כבר שוחררו לביתם, וגם עונשיהם היו קלים במיוחד, זאת על אף דרישת אנשי המשטרה. האחד הורחק לשבוע ממגרשי הכדורגל, שניים אחרים ספגו עונשי השעיה ל-20 יום.


"ללא כל התגרות או הפרות סדר, משטרת ישראל החליטה לפרוץ עם סיום המחצית הראשונה ליציע ולעצור בברוטליות שלושה מאוהדינו", נמסר מעמותת "האדומים", "אנו מצפים ממשטרת ישראל להפעיל מינימום של שיקול דעת לפני שהם מחליטים להיכנס בכוח מתוגבר ליציע עמוס בילדים, נשים ואוהדים שבסך הכל הגיעו לעודד את קבוצתם. כל סוגיה יכלה להיפתר בשיחה, אך לצערנו וכפי שצילומי הטלוויזיה מעידים, קציני המשטרה העדיפו להשתמש באלימות מכוונת, מכוערת ובעיקר מיותרת".